Kamarád mě požádal o pomoc. Čtu to tu pravidelně, samostatně jsem zatím žádnou kauzu neřešil, proto prosím místní crew o pomoc.
MP zanechala lísteček za sklem, byl pochopitelně někým ukraden.
Druhá fáze je výzva standardního formátu, doručená provozovateli vozidla (zaměstnavateli kamaráda, který má vůz v užívání).
Provozovatel/Zaměstnavatel předal kamarádovi a předpokládá, že uhradí.
Nelze očekávat žádnou spolupráci s provozovatelem/zaměstnavatelem.
Z načteného zde navrhuji výzvu ignorovat a počkat až přijde provozovateli něco smyslupnějšího (je to Praha, takže kdoví jestli vůbec) ... Pak zřejmě provozovatel napráší osobu, která měla v té době vozidlo v užívání.
Prosím poraďte někdo, jestli se k tomu stavím správně.
Jenom ještě dopřesním, se zaměstnavatelem/provozovatelem nelze počítat v žádném smyslu a vzhledem k povaze zaměstnaneckého poměru je třeba jej situací co nejméně zatížit, tedy nebude možné popotahovat SPRDEL, bude nutné po oznámení pokračovat standardní metodou správního řízení. Nebude možné se vyhýbat ve smyslu, že není prokázáno kdo tam zaparkoval. Čiže předpokládám, že bude stěžejní aktivní přístup k délce řízení, patřičné argumenty a požadavky ve správním řízení a úspěšné odvolání pokud bude rozhodnuto - tedy spíše tlačit do prekluze ... i když uvidíme co vlastně mají a jak to opičáci zdokumentovali.