Na úrovni MP bude to podezření maximálně v nějaké jejich operativní databázi. Kdyby ho někde stejná MP chytila za volantem, tak pokud by se zjistilo, že ke stejnému autu tam mají evidované nějaké události zatím nepředané úřadu, mohli by teoreticky nabídnout blokové projednání (i když pochybuji, že by poloopičák v terénu řešil věc zjištěnou jindy jiným poloopičákem), případně by k oznámení úřadu připojili poznatek, že tehdy a tehdy byl jako řidič daného vozu kontrolován XY. Pokud už je věc předaná úřadu, ztrácí MP jakoukoliv pravomoc se do toho montovat, kromě psychologického nátlaku jim je informace o v minulosti zjištěných podezřeních k ničemu.
Úřad se na přestupek, u kterého nemá řidiče a provozovatele by musel zjišťovat dožádáním z nějakého cizího registru (a následně ho v cizině nahánět) nejspíš vykašle. Kdyby náhodou nějaké řízení zahájil či dokonce dotáhl až k rozhodnutí, cizinec by se o tom dozvěděl. Teprve pak by se přestupek dostal do registru řidičů - do něj má PČR přístup (teoreticky ho může mít i hlídka v terénu), ale nebude-li tam mít zákaz řízení či ztrátu ŘO, nedává to PČR žádnou novou pravomoc (max. k tomu mohou přihlédnout při blokové nabídce). Případný sprdel se nikde neeviduje. Stejně tak nezaplacené pravomocně uložené pokuty v našem systému neřeší (a tedy ani nevidí) ani PČR, ani poloopičáci. Z uniformovaných šašků, kteří postávají podél cest a pokouší se oloupit řidiče, tohle připadá v úvahu jen u celníků.
Závěr - za současné úpravy může být cizinec vcelku v klidu.