Sleduji se zvětšující se nasraností postupy SO obou stupňů při projednávání čehokoli, co se dá sprdelizovat. Generelně si SO obou stupňů začínají vytírat prdel prakticky se vším a soudní rozhodnutí je v tom z velké části podporují. Navrhuji tedy, aby se provozovatelem vozidla stala tzv. nekontaktní PO. Majitel vozidla zůstává stávající. Provozovatel by tedy byla PO s.r.o. nově založená s jedním jednatelem a zahraničním vlastníkem. Po zapsání dané PO jako provozovatele do RV se jednatel ještě před první sprdelí vzdá jednatelství, PO tedy zůstane bez jednatele. Sídlo v nějakém office hausu. DP nepodává atd.Taková PO může dostat pokut něurekom, provozovat vozidel též, akorát jednatel se musí vzdát jednatelství zavčasu, aby na něj nedopadla odpovědnost za škodu. Případně hard core - jednatelem i majitelem bezdomovec který udělí plnou moc někomu, kdo zařídí zapsání PO jako provozovatele. Majitel vozidla by dle mého názoru neměl být postižitelný. Fungovat by to mohlo několik roků, než takovou PO soud zruší (trvá většinou více než 5 let). Po té znovu, jen s nižšími náklady - zahraniční PO zůstává.
Jaké tam vidíte "díry", nebezpečí atd.?? Dírou je samozřejmě cena, založení s.r.o. stojí dnes cca 4 tisíce, PO v zahraničí nevím, nicméně pokud takto bude provozovatel provozovat 40 - 50 vozidel, mělo by se to vyplatit. Díky za věcné připomínky, názory, návrhy na vylepšení.