Podal bych opravný prostředek - mám za to, že to není postup materiálně proti smyslu zákona, ale přímo nezákonný postup, který vymyslel nějaký jouda.
Souběžně platí ustanovení §3 odst. 5 zákona 106/1999:
(5) Zveřejněnou informací pro účel tohoto zákona je taková informace, která může být vždy znovu vyhledána a získána, zejména vydaná tiskem nebo na jiném nosiči dat umožňujícím zápis a uchování informace, vystavená na úřední desce, s možností dálkového přístupu nebo umístěná v knihovně poskytující veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona2a).
Znovu vyhledání není možné provést podle odpovědi, ale podle dotazu - tedy nezveřejnění dotazu současně s poskytnutou odpovědí, je porušením zákona.
Ještě komentář k § 5 odst. 3) - zdroj JUDR. Jelínková, JUDr. Tuháček
Ustanovení § 5 odst. 3 výslovně zakotvuje pouze povinnost zveřejňovat poskytnuté informace, příp. jejich obsah, nikoli samotnou žádost o informace, nebo rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Především nedává jakýkoli právní podklad pro identifikaci žadatele. Z logiky věci, tj. aby byl naplněn účel sledovaný tímto ustanovením, je samozřejmě nutné uvést předmět žádosti, ale je třeba dbát anonymizace osobních údajů žadatele o informaci, resp. i toho, aby z kontextu nebyla identifikace žadatele zcela zřejmá. To se týká zejména případů, kdy povinný subjekt zveřejňuje informaci poskytnutou sdělením [způsob uvedený v § 4a odst. 2 písm. a)], tj. vytvořením odpovědi na žádost, a chtěl by zveřejnit celou zaslanou odpověď.