Byla to ryze dobrá vůle, resp. slušnost. Ačkoliv nechci MHMP nijak extra zastávat, patřil asi k těm nejkorektnějším úřadům. Nejel tubo, respektoval judikaturu dle které se nestačí jen jednou zeptat udaného, zdali řídil, nesprdelizoval dokud nebylo pravomocně zastaveno řízení s řidičem. Musím říct, že mě překvapuje, že začali zagresivňovat jejich přístup zrovna v roce, ve kterém jim byla schválena (pro ně) klíčová novela mj. § 125g ZPPK. Chce to informace z jiných případů, zdali skutečně změnili procesy, nebo se jedná o ojedinělé opomenutí či deviaci konkrétního úředníka.
Nepletuli se, obecně platí jakási zásada konzistence postupu a předvídatelnosti správního orgánu. Nemělo by tedy být monžné, aby půlka úředníků jednoho SO jela turbo a druhá ne. Pochybuji ale, že by šlo vyhrát případ na základě toho, že je všeobecně známé, že MHMP turbo nepoužíval. Už jen namítáním toho by provozovatel přiznával, že si byl moc dobře vědom toho co dělá a že plánoval zneužít právo, resp. judikaturu.