30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - anonym77

Stran: [1]
1
§24, odst. (9) zákona 168/99.
A jak skončilo jednání a úřadem?

Dobrý den, já dostal na místě jen pokutu za spáchání dopravní nehody. Žádný úřad to neřešil. Nejprve to šlo na pojišťovnu, ta odmítla plnit a předala to ČKP a spoléhám se na to, že mě nebudou bonzovat na magistrátu, že to auto v té době bylo nepojištěno.

Zeptám se, jak je to možné? To když někdo spácha škodu za 900 tis, tak budou chtit jen 300?
Je to relativní novinka - původně měla ČKP nárok na regres vždy v plné výši. Vedle toho inkasovali i příspěvek nepojištěných (ve výši násobně převyšující průměrné sazby POV), tak vlastně za jimi hrazené škody dostávali zaplaceno několikrát - jenže zapomněli, že když se žere, nemá se mlaskat, až se stalo, že ohlasy excesů z vymáhání výpalného dorazily do Parlamentu a výpalné jim bylo dočasně zaříznuto. Příslušná lobby neměla větší problém příspěvek poměrně rychle v upravené podobě do zákona vrátit, dokonce svým způsobem i pro ČKP výhodněji, protože odpadá zjišťování, zda je nepojištěné vozidlo skutečně provozováno. Ale jako úlitba (a pojistka toho, aby změna prošla) se zavedl třetinový regres - což zřejmě ČKP tolik nebolí, protože většina vysokých regresů z provozovatelů či řidičů nepojištěných vraků stejně asi není moc dobře dobytná, na rozdíl od příspěvku nepojištěných.

I tak to ale není pro provozovatele žádné terno, než si platit příspěvek ČKP fungující jako kvazi-POV s třetinovou spoluúčastí, je mnohem výhodnější pořídit si levněji normální POV bez spoluúčasti :)

Já moc děkuji za vysvětlení, nechci to moc obhajovat,protože jsem si za to mohl sám, ale na druhou stranu je to rozumnější a řekl bych, že díky tomu tu pokutu zaplatí více lidí. Protože co si ta ČKP kolikrát dovolila, to je něco neuvěřitelného...

2
Dobrý den, přišel mi dopis, že po mně nakonec budou vymáhat jen třetinu škody + dobu za kterou vozidlo bylo vozidlo nepojištění, což bylo cca těch 7-8 tisíc.

Zeptám se, jak je to možné? To když někdo spácha škodu za 900 tis, tak budou chtit jen 300?

3
Pokud by někoho zajímalo, jak to dopadlo, tak s ČKP jsem se domluvil na jakémsi "smírném" řešení, zaplatil jsem 7000 Kč a zametlo se to pod stůl. Jsem rad, ze jsem za to nakonec ponesl všechny následky.

4
Nechci platit škodu je možné ze to bude i 40 tis

5
Skoda byla způsobena v české republice, obě dvě vozidla české, viník je fyzická osoba, poškozený taktéž, poškozeno bylo pouze vozidlo poškozeného Skoda cca 20 tisíc a viník byl v době nehody dle tp jak majitel, tak i provozovatel. Tak mě napadlo dodat, že novým majitelem byl už známý z Dominimánské republiky, avšak vozidlo pouze nestihlo být přepsáno.

6
Bohužel byl. To auto jsem naboural já, ale ČKP by měla vymáhat škodu po provozovateli a tím provozovatelem byl v době nehody známý z Dominikánské republiky

7
Nebudu psat detaily, v době nehody nebylo sjednáno povinné ručení, "auto se prodalo, ale nový majitel auto na sebe nepřepsal , skoda se nyní vymáhá po původním majiteli. Kupec byl cizinec z Dominikánské republiky, se kterým byla sepsána řádně smlouva, klapne toto u ČKP? Nebo to musí bylo ideálně český helmut, který náhle zemřel?

Stran: [1]