Skoro jsem se při čtení těch návrhů zalknul. V komunálních volbách příští rok chce v Brně kandidovat inciativa MOAB, Musíme omezit auta v Brně. V
programu má perly jako tyto:
- Zvýšíme cenu za rezidentní parkovací oprávnění v závislosti na velikosti auta. Lidé užívající nejmenší vozy zaplatí za oprávnění 480 Kč ročně, lidé užívající SUV zaplatí 24 000 Kč ročně.
- Zavedeme celoměstský program instalace ochranných sloupků na chodníky a další místa, aby nebylo fyzicky možné automobilem najíždět do prostoru pro ty nejzranitelnější, chodce.
- V pěší zóně bude probíhat každodenní měření rychlosti vozidel.
- Všechny nádoby na odpad, restaurační zahrádky, stojany na kola, parkovací zóny pro sdílené koloběžky a kola, budou prioritně umisťovány namísto parkovacích míst pro automobily, kde nebudou představovat překážky pro pěší a nebudou narušovat vodící linie pro osoby se smyslovým postižením.
- Snížíme nejvyšší povolenou rychlost v Brně na 30 km/h.
Autorem/členem toho uskupení místostarosta Petr Kunc ze Židenic sice, dle jeho vyjádření, není, ale prve jsem to zahlédl prezentované právě na jeho
twitterovém profilu, tak to (asi?) podporuje. Ve vlákně se píše něco o Brno na kole a Michalu Šindelářovi. Michal Šindelář je uveden i jako majitel domény.