30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Konecma

Stran: [1]
1
Přišla mi "výzva" - co mám dělat? / Re:Výpalné Šternberk
« kdy: 29 Června 2019, 11:52:45 »
Zdravím,
Město je nyní vlastníkem i provozovatelem radarů, takže strategii, kdy namítnete participaci dalších subjektů nelze použít
Spis zásadně neposkytují do datovky ani podle 38 ani inf.z  106 - kraj je podrží
U mě údajné překročení rychlosti 65km/h pokuta 1800+1000 - odvolání ke kraji - kraj rozhodnutí so shodil, protože výše pokuty není adekvátní překročené rychlosti, jinak je ve všem podržel.

2
Rychlost / Re:[WIN] Šternberk úsekáč Sprdel na odvolání KÚ
« kdy: 29 Června 2019, 11:51:23 »
Zdravím,
Město je nyní vlastníkem i provozovatelem radarů, takže strategii, kdy namítnete participaci dalších subjektů nelze použít
Spis zásadně neposkytují do datovky ani podle 38 ani inf.z  106 - kraj je podrží
U mě údajné překročení rychlosti 65km/h pokuta 1800+1000 - odvolání ke kraji - kraj rozhodnutí so shodil, protože výše pokuty není adekvátní překročené rychlosti, jinak je ve všem podržel.

3
Dobrý den,
so vycházel při rozhodnutí z úředního záznamu a videozáznamu, který pořídila policie. Chtěl jsem vyslechnout policisty, ale uřednice v rozhodnutí oznámila, že jejich výslech nepřinese nové skutečnosti proto ho neprovede.
Mimo jiné jsem se proti tomuto odvolal, odvolačka ale úřednice zastala. JE to v pořádku?
Díky za rady.

Kód: [Vybrat]
Pokud dále obviněný uvedl, že správní orgán I. stupně vycházel pouze
z úředních záznamů a neprovedl výslech policistů a že oprávněná úřední osoba nemá
dostatečné znalosti ani oprávnění dovozovat, zda výslech policistů přinese nové skutečnosti
nebo ne (list č. 49 spisu), odvolací orgán uvádí, že toto tvrzení je v rozporu s dalšími
námitkami, kde obviněný zpochybňuje pořízený videozáznam. Tedy správní orgán I. stupně
nevycházel pouze z úředních záznamů, nýbrž i z pořízeného videozáznamu. A právě naopak,
oprávněná úřední osoba vždy posuzuje, zda výslech dalších osob přinese nové skutečnosti, či
nikoli. Obviněný nevyslýchá policisty (ačkoli si to sám přál – viz druhá strana listu č. 21
spisu), toliko jim může klást otázky, je-li přítomen ústnímu jednání. To ovšem řídí a výslech
vede oprávněná úřední osoba (tak aby zjistila skutkový stav co možná nejpřesněji).
Odvolací orgán se však ztotožnil s námitkou, že oprávněná úřední osoba spekulovala,

4
Dobrý den,
jak vlastně funguje opatření proti nečinnosti so, 2x jsem žádal ministerstvo o uplatnění a v obou případech to dopadlo velmi podobně

07/2016 měl odvolací sokrajský úřad rozhodnout, ale neučinil tak, počkal jsem do 11/2016 a požádal ministerstvo o opatření proti nečinnosti,  so rozhodl za 5 dni, za 2 měsíce jsem dostal zprávu, že ministerstvo nemůže konat, protože so rozhodl.
05/2017 jiný odvolací so měl rozhodnout, opatření proti nečinnosti jsem odeslal 04.12.2017, dnes odvolací so orgán rozhodl. Předpokládám, že do 2 měsíců obdržím info, že ministerstvo nemůže konat protože so rozhodl.

Chápu to tedy tak, že ministerstvo dá echo so a ten rozhodne a ministerstvo nemá co řešit?

5
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nadřízený správní organ
« kdy: 30 Května 2016, 21:08:32 »
Není to tajné, Ramer 7CCD na služebním vozidle jako automatický technický prostředek bez obsluhy, nezastaven, neztotožněn. Na místě kontrolní stanoviště, pčr do spisu uvedla nepravdivé informace stejně tak i při zjišťování informací podle infz, správní delikt provozovatele podle so I.stupně vinen.

13.07 prekluze což je z mého pohledu prohra, nerad bych ji měl v kádrových materiálech  :D

6
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nadřízený správní organ
« kdy: 30 Května 2016, 19:15:10 »
Zdravím nechci ho dráždit chci, aby rozhodl.

7
Potřebuji poradit - ostatní / Nadřízený správní organ
« kdy: 27 Května 2016, 20:51:20 »
Dobrý den,
Chci požádat o ochranu před nečinností odvolacího správního organu. A chtěl bych kolegy zde požádat o rady.
1. který je nadřízený orgán krajskeho úřadu Olomouckeho kraje obor dopravy.
2. Má smysl to řešit, když do prekluze zbývá asi měsíc a pul, respektive muze to nadřízený orgán stihnout vyřešit?
Díky za rady.

8
Pokud budete provádět výslech policistů ptejte se na:
Zeptejte se policisty pokud je měřič automaticky technicky prostředek bez obsluhy, proč musí být policista proškolen k obsluze měřiče
Zajímejte se co je předmětem proškolení, na zapnutí a vypnutí není třeba školení
Kdo a jak nastavoval měřič (místo měření, parametry měřiče, ruční nebo automaticky režim atd)
Požadujete, aby policista přesně popsal jak měřiče nastaví (zapnu měřič, zapnu počítač, vstoupím do nastavení, vyberu místo měření stisknutím f10 ...)
Kde se měření ukládá (obvykle měřič pak disketa pak se přenáší do pc)
Požádejte so, aby zajistil důkaz že měřič byl přepnut do automatického režimu (tedy ze obsluha při nastavení radaru nastavila automaticky režim)
Požádejte so, aby zjistil zda byl měrič nastaven pro měření v obou směrech nebo jen v jednom směru
Kdo a jakým způsobem nastavoval radarovou hlavu
Jakým způsobem ověřili zda jsou měřená vozidla v dosahu měření a zda byly splněny ostatní výrobcem stanovené podmínky, nespokojte se s tvrzením, že pokud nejsou parametry ok měření se neprovede a požadujte, aby obsluha jednotlivé kroky přesně popsala
Zda před započetím měření prováděli kontrolní měření.
Zda během měření prováděl dohled a provozní kontroly měřiče jak obsluze ukládá manuál.
Zjistěte zda v daném místě bylo kontrolní/likvidační stanoviště
Pokud ano požadujete předvolání policistů z kontrolního stanoviště k výslechu (pokud bylo měření bez obsluhy, kdo policistům na kontrolním stanovišti oznamoval koho zastavit)
Pokud nebylo kontrolní stanoviště, so podle metodického pokynu MD bude trvat na tom že měření bylo automatické
Požadujete založení manuálu do spisu policistů přezkoušejte z vybraných části

Jako klíčové vidím, že výrobce měřící stanoví, že kontrola se provádí před započetím měření a pak v průběhu měření kdykoli při podezření na chybu. Tuto kontrolu provádí proškolena obsluha, takže buď měření proběhlo bez obsluhy , která prováděla kontroly (jak ukládá zákon) a nebyl dodržen návod, nebo návod dodrželi a pak měření nebylo provedeno pomocí atp bez obsluhy, proto je vyloučeno, aby měřič na policejním voze, byl atp bez obsluhy.

Ale jak jsem uvedl so bude vycházet z toho zda v místě bylo kontrolní stanoviště nebo ne viz zde:
metodický pokyn MD 102/2013-160-OST/4

http://uloz.to/xPPx2dJN/11012016-stanoviska2-pdf
http://uloz.to/xfUqYci1/11012016-stanoviska1-pdf

Citace
K uznání mobilního měřiče jako automatizovaný technický prostředek používaný bez obsluhy podle našeho názoru nepostačí skutečnost, že se ve své podstatě jedná o přístroj  stejné konstrukční a technologické vybavenosti jako měřič rychlosti pevně zabudovaný ve stacionárním zařízení. Nedílnou a nezbytnou podmínkou zůstává skutečnost, že identita skutečného řidiče není v daný okamžik zjistitelná, jinými slovy, že v daném místě a čase není organizováno kontrolní stanoviště, kde by mohlo být kontrolované vozidlo zastaveno a jeho řidič konkrétně zjištěn. Tuto zvláštní podmínku lze podle našeho názoru zhojit výlučně tak, že bude vhodným způsobem legalizován mobilní měřič rychlosti jako automatizovaný technický prostředek používaný bez obsluhy. Tak např. mobilní měřič rychlosti bude použit podle uzavřené koordinační dohody Policie ČR a obce ve smyslu ust. § 16 zákona č. 273/2008 Sb., o Policii ČR (dopravně bezpečnostní akce), kdy po předem stanovenou dobu bude takový měřič rychlosti nastaven na automatický režim, ale v rámci této akce nebudou řidiči vozidel zastavováni. Obdobně tomu bude i při měření, které provádí obecní policie, kde jednak bude měření prováděno na místech určených Policií ČR, eventuálně v souladu s obsahem příslušné veřejnoprávní smlouvy, bude-li měření probíhat na území jiné obce. Zde pak postačí např. předchozí písemný pokyn (záznam
o instruktáži) starosty či odpovědného radního, který je pověřen řízením obecní policie.

9
škoda vznikla velká, protože moje důvěra v ozbrojenou moc byla otřesena  ;D

10
Dobrý den,
zjistil jsem, že pčr poskytla v rámci správního řízení i mé žádosti o poskytnutí informace nepravdivé informace lze se proti tomu nějak bránit?
Díky za rady.

11
Dobrý den,
bohužel se nejedná o univerzální přístup správních orgánů.
řeším podobný případ správní delikt provozovatele vozidla, změřen ramerem 7ccd na služebním vozidle, řidič nezastaven, neztotožněn.
Správnímu orgánu jsem odeslal výzvu k zastavení řízení, nebylo provedeno pomocí ATP - ignorováno, nedůvodné
Při výslechu policistů, kteří měřili potvrdili:

že jsou řádně proškolenou obsluhou tohoto automatického technického prostředku bez obsluhy
že kromě zapnutí a vypnutí, ověřili nastavení měřiče nastavením radarové hlavy
že kromě zapnutí a vypnutí provedli kontrolní měření
že nad měřičem prováděli dohled


i přes to podle správního orgánu vinen, měření proběhlo pomocí ATP, v místě nebylo kontrolní stanoviště viz MD 102/2013-160-OST/4
https://www.30kmh.cz/index.php?topic=2736.0

12
Zdravím, chápu ten metodický pokyn správně? tzn. pokud pčr chce použít mobilní měřič jako automatický musí mít uzavřenou koordinační dohodu s obcí a v ní přesně stanoveno kdy mobilní měřič bude v automatickém režimu? Díky.

13
Dobrý den,

pro ostatní, kteří hledají správní orgány k posouzení zda je měření automatické používají metodický pokyn MD 102/2013-160-OST/4

http://uloz.to/xPPx2dJN/11012016-stanoviska2-pdf
http://uloz.to/xfUqYci1/11012016-stanoviska1-pdf

Citace
K uznání mobilního měřiče jako automatizovaný technický prostředek používaný bez obsluhy podle našeho názoru nepostačí skutečnost, že se ve své podstatě jedná o přístroj  stejné konstrukční a technologické vybavenosti jako měřič rychlosti pevně zabudovaný ve stacionárním zařízení. Nedílnou a nezbytnou podmínkou zůstává skutečnost, že identita skutečného řidiče není v daný okamžik zjistitelná, jinými slovy, že v daném místě a čase není organizováno kontrolní stanoviště, kde by mohlo být kontrolované vozidlo zastaveno a jeho řidič konkrétně zjištěn. Tuto zvláštní podmínku lze podle našeho názoru zhojit výlučně tak, že bude vhodným způsobem legalizován mobilní měřič rychlosti jako automatizovaný technický prostředek používaný bez obsluhy. Tak např. mobilní měřič rychlosti bude použit podle uzavřené koordinační dohody Policie ČR a obce ve smyslu ust. § 16 zákona č. 273/2008 Sb., o Policii ČR (dopravně bezpečnostní akce), kdy po předem stanovenou dobu bude takový měřič rychlosti nastaven na automatický režim, ale v rámci této akce nebudou řidiči vozidel zastavováni. Obdobně tomu bude i při měření, které provádí obecní policie, kde jednak bude měření prováděno na místech určených Policií ČR, eventuálně v souladu s obsahem příslušné veřejnoprávní smlouvy, bude-li měření probíhat na území jiné obce. Zde pak postačí např. předchozí písemný pokyn (záznam
o instruktáži) starosty či odpovědného radního, který je pověřen řízením obecní policie.

Stran: [1]