O tom, zda jde měřit z auta v automatizovaném režimu, se dosud vedou spory. Existuje stanovisko MD, podle kterého to za určitých podmínek jde - fízl zaparkuje auto, nastaví nějak radar a pak už jen baští koblihu, nesmí do toho nijak zasahovat, vybírat věci k dalšímu zpracování, nesmí existovat druhá hlídka, která, co stihne, inkasuje rovnou, a zbytek se předá k řešení přes odpustky/sprdel.
RAMER10 je až na nepatrné detaily ten samý měřič (na klasické bázi radaru, tedy odrazu mikrovln a měření dopplerovsky změněné frekvence). Verze T je pro umístění na stativ (trojnožku), verze C pro zástavbu do vozidla a verze P pro pevnou zástavbu (do nějaké té ohyzdné plechové krabice u silnice). Režim aspirující na splnění výše popsaných podmínek umí.
Ve vašem případě je ale jádro problému zřejmě jinde. Leasingovka se pravděpodobně nebude sofistikovaně bránit a obdrží-li příkaz, pravděpodobně ho zaplatí. To samo o sobě vás trápit nemusí, to je jejich boj. Podle toho, co máte ve smlouvě a jak přesně to je formulované, vám pak tu pokutu přeúčtuje (v lepším případě 1:1, v horším i s nějakým administrativním poplatkem či jiným paušálem). A tomu se brání hůř, odpovídá-li to smlouvě, kterou jste dobrovolně podepsal.
BTW, nejde-li o operák, je poměrně neobvyklé mít leasingovku zapsanou jako provozovatele.