30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - sax

Stran: [1] 2
1
Díky Číkusovi vše opět úspěšně vyřešeno. Číkus, VELKÉ díky!

2
Ano uběhl a SPDEL se nekonal ani s řidičem a ani s provozovatelem. Detaily máte v emailu. Díky!

3
Zdravím všechny. Mám malý update a to, že došlo k § 125h bod 7, ale bez vratky. Dle mého došlo k pochybení a k prekluzi. Řešeno bylo s Čikusem. Čikus, předem díky za reakci.

4
Vůbec jsem s nimi nekomunikoval a ani to "zatím" nemám v plánu :)

5
Přišla mi "výzva" - co mám dělat? / Přišla mi "Výzva" od MPO
« kdy: 07 Března 2022, 22:40:33 »
Zdravím všechny. Přišla mi výzva viz příloha. Předpokládám, že stále platí, že "ignorovat" je ta správná cesta. Předem díky za potvrzení!

6
@Čikus: Ale je a nebojte, jednak tady ještě máme tu D8 a také si myslím, že nebude problém do budoucna opět něco "polapit" :-)
Zadarmo v žádném případku a ještě jednou díky ;-)
Jinak dejte vědět, jak to postupuje.

7
Proč? Byl udán Číkusmut?
Ano. A jen na základě onoho udání byl Číkusmutovi dnes doručen příkaz. :-) Kolega sax vyhrál. Gratulujeme.
Zřejmě vyhrál, ale VELKÉ díky patří Čikusovi za jeho obětavý přístup a doufám, že vše dopadne bez problémů.

8
Jedná se o cca 15km/h, ale body bych rád zachoval :-)

9
Já vím a asi nebude v tomto případě moc velký rozdíl si to příp. odehrát zcela sám...

10
Jj tak jsem to i pochopil. Ještě uvažuji o virt. Helmutovi, ale musím to ještě zvážit. Čas ale běží...

11
Rozumím a teď už mi to dává smysl, díky.

Čikus: Nejsem expert a nenapadlo mě, že můžu obstruovat sám sobě, ale díky za podnět.

Ještě si vše nechám projít hlavou, ale zatím to tentokrát vidím na kratší verzi.

12
Je to prosté. Chci vyváznout co nejlevněji a to dlouhodobě neb žijeme v policejním státě, kde si aparát dělá z řidičů pojízdné kasičky. Dalším motivátorem je ztížit ouřadovi práci, zaměstnat ho a tím ulevit potenciálně dalším. No a nakonec se podělit o výsledek... Nemám problém s iniciativou a nervy viz mé dřívější případy s jkrausem, ale nejsem právník a tak nejsem schopen odhadnout dopady. Risk podstatně vyšší pokuty, body...

Mám k navrhovanému řešení "možná hloupé" otázky:
Ad 1. Jaký je rozdíl mezi "aktivním" odmítnutím podat vysvětlení a ignorováním Výzvy? Vždy půjde o neznámého řidiče.
Proč je cílem, aby úřad zahájil řízení se mnou jako provozovatelem před uplynutím 60 dnů ode dne, kdy se o přestupku dozvěděl? Nebylo by lepší, aby nic nezahájil? Nebo máte na mysli ve srovnání s řízením se mnou jako s řidičem?
Ad 2. Proč udávat sebe? Pokud neznají řidiče, tak se rozjede řízení se mnou jako provozovatelem a o to by mělo jít viz 1. Nebo to tak není?
Ad 3. "...zajistíte celý spis,". Jestli si dobře vzpomínám, tak historicky jsme různými způsoby zkoušeli získat spis, ale nikdy k tomu nakonec nedošlo. Ouřada se jen vymlouval a odmítal zaslat elektronicky. Následovaly stížnosti, odvolání... Nechci za ouřadou jezdit, kopírovat...

Obecně s bojem nemám problém, ale rád bych, aby byl promyšlený a "jakžtakž" předvídatelný.

Každopádně díky za reakci!

13
Citace
Bohudík času hodně na pokusy úředního parazita vyprovokovat k předčasnému odložení.
Co se zde tedy přesně nabízí?
Citace
A tím spolupracujícím řidičem můžete být i Vy sám.
Jak by toto přesně probíhalo?
Citace
Pokud nejde jen a pouze o minimalizaci nákladů ztrát, ale třeba i o získávání zkušeností, můžete si zde velice levně zkusit správní řízení na ostro.
Bohužel zkušeností se SŘ již mám několik a vím, že se vždy jednalo o "hlubší" právní znalost celé problematiky vč. judikátů ap, takže zřejmě zůstává jednak minimalizace ztrát, ale také nepodporování tohoto druhu byrokracie...

14
Spolupracujícího řidiče zatím nemám a nechci angažovat někoho nezkušeného.
Jinak výzva dorazila velice rychle, prakticky několik dní po události, takže času je bohužel hodně.
O turbo modelu v LOV toho bohužel moc nevím.
Jak jsem psal, jelo se o víkendu po prakticky "prázdném" úseku dálnice. Žádní pracovníci, min. provoz, z čehož lze i logicky usuzovat, že naplnění skut. podstaty jako je ohrožení zdraví a majetku nepřichází dle mého soudu v tomto případě vůbec v úvahu. O to ale v těchto řízeních zřejmě nejde.
Vzhledem k tomu, že bohužel nejsem právník, tak mi asi nezbyde nic jiného, než si zahrát na sponzora :-)

15
@Grave
Dal jsem tam nový soubor.
Šlo mi o zkušenost s MU Lovosice + D8.
Cíl je jednoduchý: Minimalizace ztrát.

@Číkus
Zkoušel jsem upravit název vlákna, ale nezpropagovalo se to do reakcí...

Jinak jelo se o víkendu a nikde nikdo.

Předem díky!

Stran: [1] 2