Jen IMHO, berte to s rezervou.
Úrovně omezení rychlosti:
1) skutečná konstrukční rychlost stanovená výrobcem (u osobních vozidel)
2) legislativně omezená (konstrukční) rychlost (stát rozhodne, že traktory musí jezdit maximálně 40, v Německu 50, ...), kvůli které zpravidla následuje 3), nebo ji nesmí řidič překročit
3) technickým prostředkem omezená konstrukční rychlost (omezovač)
V zásadě konstrukční rychlost neznamená, že ji nejde překonat - pokud odstraníte omezovač, vytuníte traktor nebo pojedete na plný plyn z kopce, to jsem poznal třeba u svého veterána, který měl v TP myslím jen 140 km/h, tak ji sice překonat lze, ale nikdo vám nezaručí, že vám v extrémním případě neupadne třeba kolo.
Stejně tak pozemní komunikace mají svoji konstrukční rychlost, která taky neznamená, že po ní nejde jet rychleji.