30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: DF: Zabezpečovací zařízení fungovalo bez závad. (semafory talk)  (Přečteno 6343 krát)

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re:DF: Zabezpečovací zařízení fungovalo bez závad. (semafory talk)
« Odpověď #15 kdy: 30 Srpna 2017, 13:59:42 »

Opět - dívám se na fota v článku odkazovaném v úvodním příspěvku.

Ano, ale upozorňoval jsem na takovou perličku té situace.. když by se zákon bral úplně formalisticky tak je velký rozdíl jestli signalizační zařízení má i bílé světlo a nebo nemá.
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:DF: Zabezpečovací zařízení fungovalo bez závad. (semafory talk)
« Odpověď #16 kdy: 30 Srpna 2017, 15:33:12 »

Dle mého pohledu na věc je i formalisticky zcela OK, protože železniční signál S 14 je vždy umístěn v krabici se třemi poli. Když z krabice nejde žádný signál, tak jej nelze ani popsat, ale je jasné, že jde o signalizaci přejezdu. I když v místě pro bílé světlo není žádné světlo, tak to pole tam prostě je, jen nikdy nedává signál. Požadované chování řidiče v přpadě, že krabice nedává žádný signál, je popsáno v ZPPk jednoznačně.
Naopak signál S 13 je vždy* v krabici se dvěma poli.

*: až na debilní výrobek neználků z AŽD, který nemá oporu ve vyhlášce. V místě pole pro bílé světlo v S14 je tam pole se žlutým filtrem, tedy jde o neumělý pokus integrovat S 13 a S7 do jedné škatule. https://www.google.cz/maps/@49.1850114,16.5757916,3a,75y,332.16h,98.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1syrJfuSVHvgdmkwH6eNXDNg!2e0!7i13312!8i6656
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.