30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - winner820614

Stran: 1 [2] 3 4
16
Ne , jednalo se o soukromý rozhovor v soukromém autě . Mi jde jen o to , zda mohu , či nemohu tento záznam použít .

17
Já to zkusím trochu rozvést .cca 1.5 - 2 km před danou křižovatkou jsme potkali jiné pomahače , kteří byli zaparkování v lesní cestě . Byla už tma a tím se narodili toto téma ( paralela se spoluobčany je více než zřejmá ) . Přímo ta křižovatka je proflákla . Každý místní ji zná a všichni místní tam stojí . Dokonce když vím , kde se dívat , vidím odlesk auta od pomahačů mezi stromy . Ještě jsem mu ( spolujezdci - neřidiči ) říkal ať se pořádně dívá , že jsou i tady ( samozřejmě více pejorativně - netušil jsem , že to budou na mne zkoušet ) . 

18
Ano , bylo to předáno do správního řízení .
Pokud dodám záznam bez zvuku , bude pouze 50 procentní ( uvidí , že jsem zastavil , ale neuslyší blinkr ) .
S fizly komunikace standartní - skoro nulová . Obvinili , odmítl jsem , nechal jsem to podstoupit , napsal jsem "nesouhlasím s přestupkem " .  Komunikace o fizlech atd. Byla před zastavením , ale byla vté sekvenci I na křižovatce na stopce . Nevhodné mluvíme oba , ale z drtivé většiny já .  A myslím si , že můj hlas přiřadit lze . Zatím nemám nic , situace se stala včera .

19
Zdravím mám rychlý dotaz . Včera jsem byl zastaven fízlama a obviněn , že jsem nedal blinkr doleva a nezastavil na stopce při odbočování doleva ( oni stáli na hlavní ulici , jel jsem směrem k nim  ) . Lhali. 

Mám dobrou zbraň v ruce . Kameru přímo v zrcátku ( Dobře schovaná , není tak vidět jak běžná kamera . )  , Která vše vyvrací . Na ni je jasně vidět jak zastavení vozidla , tak i zvuk blinkrů včetně zastavení vozidla těmi šašky .

V čem je problém? Normálně bych vzal záznam a šel udělat kravál na správní řízení , ale kamera zaznamenala i rozhovor se spolujezdcem , který je mírně řečeno za hranou . Téma policie , nepřizpůsobiví apod .  ( Myslím si , že téma a způsob hovoru by mohli znamená obvinění trestného činu šíření nenávisti vůči skupině osob - nevím přesně jak se ten paragraf jmenuje , na druhou stranu hovor probíhal v mém soukromém autě .  ) .

Otázka zní . Pokud předám záznam , bude.zkoumat pouze ten prestupek , anebo i hovor mezi spolujezdcem a řidičem ? Díky .

20
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 06 Července 2020, 17:28:46 »
Děkuji , zeptám se ještě , trvám na vyslechnutí městkých policistů , kteří tento radar obsluhuji . Z textu , ve kterém SO obhajuje ,  vyznívá ( možná účelově) , že nastavení citlivosti má na starosti společnost Ramet , nikoliv MP  , proto bych se rád zeptal kdo zodpovídá za nastavení citlivosti ...  Děkuji

21
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 06 Července 2020, 16:09:52 »
Dobrý den, všichni , stále odolávám v tomto správním řízení , ale již mi dochází dech , potřeboval bych trochu nasměrovat ...
Dosud jsem mimo jiné zpochybnil jsem citlivost radaru ( 60 metru ) a poukázal jsem na materiální znak přestupku ....

v tuto chvíli SO zareagoval takto :

K námitce o chybějícím materiálním znaku přestupku správní orgán uvádí , že zmíněný rozsudek Nejvyššího soudu ze dne 14.12.2009 č.j. 5 As 104/2008 - 45 , publ. Pod č. 2011/2010 Sb. NSS , se týkal specifického případu překročení nejvyšší dovolené rychlosti v obci jen o 2 km/h  na rovném a přehledné úseku   u výjezdu z obce . V případě tohoto přestupku došlo k překročení rychlosti o 13 km/h . Rozsudek přitom vychází z názoru  , že jednání , jehož formální znaky jsou označeny zákonem za přestupek , naplňuje v běžných   případech  materiální znak přestupku  , neboť porušuje , či ohrožuje určitý zájem společnosti ....

a druhý argument:

Obviněný  zpochybňuje citlivost či dosah radaru , která je 60m . Tato hodnota je nastavená přímo od výrobce Ramet a.s. , autorizované metrologicke středisko AMS K22  , proto může správní orgán , s jistotou tvrdit , že zařízení RAMER 10T , které bylo nainstalováno výše uvedenou společnosti je v souladu s pokyny pro návod k obsluze a nemá pochybnosti o jeho správnosti měření  . neboť dne xx.x.xxxx proběhla zkouška ověření platnosti , která platí po dobu jednoho roku . V době spáchání přestupku tj. dne xx.xx.xxxx. v xx:xx hod tedy mělo zařízení platné ověření ....

bylo by možno trochu nakopnout ?

Děkuji moc ... 


 

22
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 02 Března 2020, 12:04:57 »
A ta šablona je v pořádku ? Nebo to lze rozporovat ? 

Jinak pochopil jsem , že zaostření na 60 metrů ma největší citlivost a hodině se do velmi špatného počasí. Jak tohle lze rozporovat , jaké jsou zápory při tomto zaostření ?

23
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 02 Března 2020, 09:48:10 »
Pochopil jsem , dekuji . Nyni jsem dostal odpoved od urednice , kdyz jsem podaval znova zadost o zaslani snimku , kde je uveden radarovy svazek .

cituji :

oblast radarové svazku nemusí být uvedena na snímku. Snímek byl vyhodnocený za platný dle šablony, kterou Vám budu moci předložit na jednání.


24
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 02 Března 2020, 09:31:52 »
Dobre rano , behem vikendu jsem se pripravoval na spravni rizeni ale i presto jsem nenasel , zda chybejici vypoctena orientacni delka vozidla je chyba , ktera lze napadnout , anebo se to tyka jen nekterych verzi tohoto radaru . Dekuji za odpoved...

25
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 28 Února 2020, 09:30:40 »
Dobry den, procital jsem navod k obsluze a potřeboval bych prokontrolovat nekolik skutecnosti

1) Zpochybnit nastaveni citlivosti ... na to budu asi kratky .... proctu si navod jeste jednou a zkusim pohledat jine zdroje

2) Procetl jsem navod k obsluze a  tam je uvedeno , ze muze RAMER 10 T pracovat ve skrinich , ktere byly overene a v overovacim listu ty skrine jsou uvedeny.

3) Spise mne napadlo zjistit zda je vozidlo v radarovem svazku ... ( zkusim podat dalsi zadost na lepsi fotografii ) a k tomu bych mel doplnuji dotaz ... V navodu k obsluze radaru , je na fotografii jako kontrolni bod orientacni delka vozidla . To ja na fotce vubec nemam. Neni toto duvod k vzneseni ppochybnosti ? Dekuji   

26
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 27 Února 2020, 16:56:50 »
Dobrý den, studoval jsem znova spis a v něm je ověřovací list  na model T  včetně  všech výrobních čísel schválených skříni a jejich umístění . ( návod k obsluze jsem ještě nečetl , nechávám si to na víkend ) .
Ano  je tam výslovně uvedeno , že je lze používat pouze dle návodu obsluhy ... 

27
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 26 Února 2020, 21:21:15 »
Nyní jsem studoval rozdíly mezi rámem 10 T a 10P a toto neklapne:

"Velkou výhodou této varianty je, že do skříně se používá měřicí blok včetně reflektoru blesku z radarového měřiče RAMER10 T. Při použití této verze měřiče se zvyšuje variabilita zařízení."

28
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 26 Února 2020, 21:13:38 »
Zatím děkuji . Prostuduji a připravím se.
Zažádal jsem o lepší fotografií a byla mi odeslána zase stejná.  Uvažuji zda tlačit na odeslání fotografie kde jsou všechny čáry , anebo to vybalit až na projednávání. Dohrají zde ještě další dokumenty co mám.  Zatím děkuji .

29
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 26 Února 2020, 11:19:04 »
Děkuji za všechny podané  informace . Máte ve spoustě věcech pravdu . Zkusím být úsporný. Na fotografii nejsou žádné čáry patrné ...

30
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 26 Února 2020, 09:19:38 »
Zde je fotografie . co se mi nelíbí , ze není vidět SPZ ( není zatajena ) , ale v obrázcích pod vidět šla

Stran: 1 [2] 3 4