enzym, pk202: Když se podívám na to video pořádně (a že jsem ho viděl asi už 100x teď), je vidět jak ve chvíli kdy vůz začne přecházet do levotočivého smyku, kouř jde i od levé gumy. Osobně si myslím že to auto prostě nemělo ABS (buď vyřazeno úmyslně nebo o tom ani řidič nevěděl) a tak se zablokovalo kolo co bylo nejlehčí (PZ), potom se váha přenesla na to pravé (zatáčel doleva) a tak se začalo kouřit od LZ kola, byť jen trochu - je to tam poměrně dobře vidět (možná někdo s dashcam by mohl dodat i stopy po gumách, jelikož ty jen tak nezmizí). Jenže jak to PZ kolo bylo už "spálený", tak se z něj kouřilo dál, ono se totiž potom neroztočilo (moje úvaha). Podle mě měl prostě celej manévr nohu na brzdě a kola zablokoval úmyslně a to ho dostalo do průseru. Mohl (a asi měl) to řešit ťukancem "čelně" a hned po něm pustit nohu z brzdy a "řídit", bez ABS se prostě nedá zatáčet a tady je celkem dobrej příklad. Tedy chyba ve stylu "za pět minut u tesca".
Samozřejmě chápu že pokud má člověk dodávku jako 3. auto a jezdí s tim jednou za dva tejdny, tak postupuje podle naučených reflexů a tyhle věci mu dojdou až potom, během těch pár sekund mu asi ani vůbec nedošlo že má pustit brzdu a pak už bylo holt pozdě.
A furt ste mě nepřesvědčili že ta T4 je vrak, mi se to auto vždycky líbilo.
Kdysi jsem si s tim ABS u služebáku hodně hrál a dospěl jsem do stavu, kdy mě sralo když bylo zapnutý - vyřadit se dá vyjmutím pojistky.