30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Starypes 14 Listopadu 2015, 09:44:29
-
Zatim je to ve stavu, kdy o tom pisou pisalci z LziDnes, ale neni sprochu, aby na nem nebylo pravdy trochu. Napada nekoho, coby se proti tomu dalo delat?
http://praha.idnes.cz/praha-vyhradi-pruhy-pro-autobusy-dqs-/praha-zpravy.aspx?c=A151113_112546_praha-zpravy_ane
EDIT: změna předmětu
-
Ukázat na Pardubice, kde tu sračku zrušili a kolony zmizly? Nebo na ty katastrofální kolony dlouhý stovky metrů, který jsou denně na Plzeňské a který tam nikdo před tím nepamatuje?
No ale důležitý je vůbec oslovit šmejdy na magorstrátu, protože když jim do toho nikdo nereje, tak si dělají co chtějí. Čili medializovat, vyzývat občany-voliče k tomu, aby si to nenechali líbit. A ti z oboru můžou zkoušet proti tomu jít procesně.
-
Já bych si počkal na konkrétní provedení. Ono je možné i to, že vyhozením pomalu se rozjíždějících autobusů do separátních pruhů se situace pro auta zlepší. Jakkoli samozřejmě v českých podmínkách se v praxi dá očekávat spíš to, co předvedli v Pardubicích.
-
Na Strakonické se to stejně sune pomalu a autobusy to nijak nebrzdí. Naopak je všichni pouštějí. Jen pak čekají v tlačenici s ostatními.
-
Na té ulici, co mám momentálně pod okny (Avenida Rebouças v Sao Paulo), by se auta bez vyhrazeného pruhu pro autobusy nejspíš ani nehnula.
-
Tak na Strakonicke pred Barrandovskym mostem uz ten pruh pro autobusy je. To je sila. Projel jsem kolonu od vnejsiho okruhu a pred Barrandovskym mostem na Branik volno, na Smichov volno ale tlacenice na zuzeni pred vyhrazenym pruhem. Takze naprosto zbytecna kolona, jinak by to zřejmě normalne jelo. To jsou debilové, to se neda jinak nazvat. I ty autobusy to musi 5km stát, aby pak meli 300m vlastniho pruhu. Nepomuze to ale lautr nikomu. Za to by mel nekdo dostat flastr, jak zamerne skodi.
-
Já tam normálně jezdím, na silnici nic vidět není. Jestli to tam kdy bylo tak možná tejden, údajně snad kvůli nějaké opravě. A nějaká značka? Kde pane strážník? Já nic neviděl.
-
Začíná to na Strakonické u nájezdu doprava na Barrandovský most a končí hned za chvilku před spojením s ulicí K Barrandovu, minulý týden frézovali staré vodorovné značení a stříkali nové.
-
Já jim na to seru zvysoka…dneska jsem si tam o kilometr zkrátil kolonu. Stejně sem jel to co jezdím normálně 20 minut přes hodinu a nestihl poštu i když sem schválně jel o hodinu dřív.
Ten slavnej tunel za desetimiliardy něčemo pomohl? Ani hovno. Kolona z jedné strany města na druhou, kdyby náhodou nebyla, tak ji uměle udělají semaforama o 10 km dřív. A to ještě kreténi chtěj pozavírat alternativní povrchový trasy? No tak jo…asi budem lítat vzduchem ne?
Sockobusy tam (JS) stejně nejezděj pomalu ani přes den, natož takhle večer, vyhrazený pruhy ať stočej do ruličky a vložej někam. Srazí to dopravní výkonnost o víc než třetinu aby jednou za půl dne projel nějakej smradlavej přesluhující autobus s pěti sockama o 5 minut dřív? Si teda pomůže když to tam stejně stojí 5 km v kuse. No to dává smysl.
-
včera ráno okolo sedmé začínala kolona pod podjezdem Pražského okruhu. Takže jsem jel přes Barrandov, vyšlo to o 7 min. déle, než když byla Strakonická volná. I s menší kolonou na semaforech u Klokočky. Pár týdnů to možná pojede, než na to přijde většina řidičů. Pak na Smíchov jedně po Vltavě, protože modřanská strana je zacvakaná také už dlouho. Na Strakonickou zapomínám a na bémovský tunel kašlu taky.
-
Dá se jet nahoru na Barrandov, pak dolů přes Prokopák do Hlubočep a doleva nahoru kolem sociálky.
-
Dá se jet nahoru na Barrandov, pak dolů přes Prokopák do Hlubočep a doleva nahoru kolem sociálky.
Ale to je jako hrozný zlo. Navíc ráno stačí chytit pána v klobouku a už se to veze celé.
Mne by zajímalo, jestli ti co takovýhle debility plánují, mají alespoň malé znalosti aktuální situace na místě. Tipuji, že to rozhodují od stolu a mají maximálně kamerový pohled z nedělního odpoledne.
-
Občas chytnu vlak, ale obecně je to celkem na jistotu. Lepší než trčet ve Strakonické nebo Dobříšské bez možnosti úniku.