dj-bobr: Ano, automaticky nezapsání změny adresy do RV asi nic netriggeruje (už proto, že dle § 4(2) 56/2001 Sb. může být v RV uvedena prakticky libovolná adresa, ke které má provozovatel/vlastník nějaký vztah, takže porušení § 11 a tím generovaný přestupek by se blbě prokazoval). Nicméně nelze vyloučit ani to, že v rámci nějakého upgradu RV či základních registrů úřady začnou prudit, hlavně tím ale riskujete, že vám na tu adresu z titulu jejího uvedení v RV bude doručováno, nemáte-li tedy zároveň DS.
Behemot: Myslím, že to je jednoduché. Jde-li o nové řízení a nepožádal jste explicitně o doručování jinam nejen v konkrétním řízení, ale i pro v budoucnu zahájená řízení, tak není povinnost SO vám tam doručovat. Úřad to může udělat z dobré vůle, ostatně dle § 20 SprŘ lze fyzické osobě doručit kdekoliv bude zastižena, takže kromě striktního algoritmu (DS, sdělená adresa, CEO) může SO zkusit doručit i kamkoliv jinam, domnívá-li se např. na základě své úřední činnosti, že tím urychlí doručení, ale nelze se na tom točit, pokud to neudělá. Jak jsem vám psal i v tom původním vlákně, mít v CEO hlášenou trvalou adresu kde nemáte zajištěn příjem pošty není rozumné, máte-li dobré důvody trvalý pobyt neměnit (např. kvůli příslušnosti FÚ, spádovosti ohledně nějakých služeb atp.), tak to řeší nahlášení doručovací adresy v CEO - tu sice úřady taky často z neschopnosti ignorují (moje žena to tak má a úřední pošta jí chodí tak 50/50 na doručovací a na trvalou adresu), ale toho se už můžete dovolat. Pokud to udělat nechcete, tak holt musíte manuálně všem úřadům, kde nějaké řízení očekáváte, sdělit adresu podle § 19(4) SprŘ s explicitním vyjádřením, že se to týká všech i zatím nezahájených řízení.