Ahoj, nevím, kam napsat, ale třeba mě nasměrujete.
Podnikám v zemních pracích.
Mám pojištěný válec u Kooperativy. Stejně jako všechnu svojí techniku, nikdy nebyl problém, nikdy se nezdráhali zaplatit.
Až teď, když se u válce urval spoj. Technik přijel situaci nafotit až po měsíci (
?), poté dlouho nikdo nebral telefon, přehazovali si mě jako horkej brambor a až teď přišlo vyjádření z pojišťovny, že se jednalo o únavu materiálu. Přitom na tento spoj se nevyvíjí téměř žádný tlak a i v servisu v Caterpillaru toto viděli poprvé a nový kus přišel až z Kanady. Prostě evidentní vadný kus - na což mám výslovně sjednanou pojistku. Servis už je přes kilo a to už je pro mě dost. Jak postupovat? Mám sepsat nějaké "odvolání" či nesouhlasný dopis či nesouhlasné vyjádření jako reakci k tomu cáru, co mi poslala Kooperativa? Máte podobnou zkušenost či zkušenost s nějakou společností, která spolehlivě vymůže Vaše nároky?
Díky všem za každou odpověď.