30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - joekilla

Stran: 1 2 [3] 4
31
Pokračování.

32
Pokračování.

33
Přílohy postupně po 10 ks.

34
Pražský vnější okruh D0, úsekovka hned u napojení na D1, tzv. "ranvej", 155 km/h na 130 po odečtu, výzva provozovateli k úhradě určené částky, udán existující ČR spolupracující řidič, podal na výzvu inteligentní vysvětlení a výslovně se nepřiznal, zahájen SprDel. V hlavní roli MNV Říčany. V tomto a následujících příspěvcích uveřejňuji kompletní anonymisovaný průběh řízení.

První přílohou je soupis písemností a podání, obdoba soupisu spisu, který vedu ke každému řízení a použití obdobné evidence mohu jen doporučit. Případné zájemce o věc směřuji jako první tam.
Písemnost = cokoli úřady poslaly nám
Podání = cokoli jsme poslali úřadům my
Zelená = dokument je zde k disposici
Červená = dokument zde není k disposici
Používané zkratky mají obecně známý význam. I přes nutnou anonymisaci a odstranění některých detailů je snad zachována dostatečná srozumitelnost soupisu.

Nabyté poznatky:

1. Říčany jdou po penězích cestou nejmenšího odporu a nehledí přitom vlevo vpravo.
2. Když přijde odpustková výzva a udaný řidič se výslovně nepřizná, MNV odloží přestupek a zahájí SprDel, lhostejno co udaný řidič uvedl na výzvu k podání vysvětlení. S tím je potřeba počítat při volbě strategie.
3. Kompletní spis na žádost dle § 38 zaslali do DS a ještě se omluvili, když ho napoprvé zaslali nekompletní. Možná způsobeno tím, že v té době platily kovidistické sračky.
4. Na podání reagují promptně a snaží se i celkem poctivě (narozdíl od některých naprostých ignorantů typu MMB), ale dělají chyby, a jakmile jsou zahrnováni větším množstvím podání, začnou je kupit a zamotávat se v tom, což je bensín do motoru aktivity účastníka řízení směrem k SO.
5. Údaje o přestupkových řízeních a pokutách nevedou moc podrobně a za poskytnutí informací mají tendenci žádat úhradu na základě pracnosti, kterou jim odvolací KNV Středočeského kraje podrží.
6. Při řešení merita věci jsem se nemálo inspiroval zde: https://www.30kmh.cz/index.php?topic=7801.msg97127#msg97127 . Soudím, že tento postup je relevantní pro všechna úseková měření na dálnicích.
7. Po překlopení na SprDel se jako vítězná ukázala strategie zahrnutí MNV procesní aktivitou + aktivitou o 106/1999. Zájem MNV o vedení řízení poměrně rychle vychladl.
8. Věc obsahuje spoustu užitečných poskytnutých informací, např. jen z úsekovek na D0 řeší ročně cca 30 000 oznámení a to ještě musejí odfiltrovat cca 30 000 dodávek do 3,5t, které jim to vyhazuje jako nákladní vozy s maximálkou 80 km/h. Příjem z pokut za dopravní přestupky přes 60 milionů p.a. Hodnota předpisů všech výzev taktéž přes 60 milionů p.a. Podíl inkasa za ostatní přestupky mizivý. Těch pár odvolání co jim přijde, KNV SČK většinou nevyřídí a když ano, málokdy jejich rozhodnutí potvrdí.
8. Přestupek prekludoval po uplynutí 1 roku od doručení příkazu provozovateli, aniž by kdy bylo vydáno rozhodnutí nebo výzva k seznámení se s podklady pro vydání rozhodnutí.
9. Nejtvrdší hráči podají proti usnesení o zastavení řízení samozřejmě odvolání.

Závěrem: začátečníci a mírně pokročilí čtěte sekce ukončených případů. Anonymisovat a nahrát sem kompletní řízení není žádná sranda, čerpejte z materiálů umisťovaných na toto fórum a šiřte osvětu ve vašich kruzích. Zde je universálně použitelná inspirace, jak lze vyjebat s Říčany, jejichž výzvu dostane p.a. skoro 100 000 osob. Když vidím, kolik řízení končí pravomocným příkazem a že pouhé podání odporu je výsadou hrstky osob, je to smutné. To vše ve světle každým rokem lineárně rostoucího počtu parasitů na přestupkových odděleních národních výborů.


Klíčová slova: Říčany / úsekové měření D0 / přestupek provozovatele / odpustková výzva / překročení rychlosti / spolupracující řidič

35
Posun v případu.

Získané poznatky v oblasti žádosti o informace dle 106/1999, kde si povinný subjekt účtuje úhradu za poskytnutí informace:

1. Je vhodné zkusit otázku reformulovat, vícekrát reformulovat, zúžit; ať už vertikálně nebo horisontálně.

2. Je vhodné se ptát, jakým způsobem povinný subjekt eviduje a zpracovává data, která nás zajímají, a následně tomu žádost uzpůsobit. Sám tomuto postupu říkám průzkumná žádost o informace.

2. Stížnosti, a to ani odůvodněné, na způsob vyřízení žádosti o informace na příliš úrodnou půdu nepadají.

3. Dříve povinné vykazování dle zrušeného § 110 zákona 250/2016 bylo novelisací zákona s účinností od 1.2.2022 zrušeno a data v členění dle tohoto ustanovení jsou dostupná pouze za roky 2018, 2019 a 2020.

4.a) Pokud povinný subjekt za poskytnutí informace požaduje úhradu, ale současně se přizná, že požadovanou informaci shromáždil za X hodin práce, požádejte o tutéž informaci jako jiná osoba. b) Povinný subjekt by vám ji měl poskytnout bezplatně, protože už tu informaci má. Tento postup byl v případu úspěšně aplikován. Pokud by odmítli poskytnout bezplatně, požádal bych o informaci, zda požadovanou informací disponují, či nikoliv. Pokud disponují, následuje touto informací doplněná žádost dle věty 4.b). Pokud by zalhali, že nikoliv, požádal bych o zaslání kopie (příslušné části) spisu vedeného ve věci žádosti 4.a), kde bude v rozhodnutí uvedeno, že disponuje.

V dalších příspěvcích nahraji kompletní řízení a věc se bude moci přesunout do veřejné sekce.

36
Váš případ jsem četl. ÚSC si výši úhrad stanovují směrnicí/usnesením apod. někde na zastupitelstvu nebo podobném orgánu. Říčany mají směrnici z 2009. Takže to ponejvíc vypadá, že se zatím nedostalo na aktualizaci směrnice novou - a "dražší" směrnicí. Mají asi dostatek zábavy s lukrativnějšími podniky.

Podívejte se třeba sem https://www.kr-jihomoravsky.cz/Default.aspx?ID=8474&TypeID=2
Jako representativní vzorek to stačí a najdete tam klidně přes 300,-/h. Pokud je ta sazba v přijatelných a odůvodnitelných mezích, obhájí asi cokoliv co si schválí, i kdyby výši sazby někdo napadl.

Předpokládám že vám ty povinně evidované informace poskytli bez řečí...?
Já požádám taky znova, budu vycházet z té povinné evidence, ale záběr rozšířím.

37
Děkuji za veškeré připomínky a informace. Podám:

1. Stížnost odůvodněnou srozumitelnou upravenou dle připomínek.
2. Žádost reformulovanou. Máte pravdu s tím prospěch/neprospěch, to je blábol. Budou mě zajímat mj. vydané příkazy, zastavená řízení a řízení zastavená z jiného důvodu než zánik odpovědnosti. Co se týče deviací typu změny skutkové podstaty a částečných zastavení, u skutkových podstat už by měli mít vyjetou stopu z minulých let, zkusil bych to vůbec nezmiňovat a uvidíme. Částečná zastavení bych napsal, ať vykáží jak chtějí, aby to nebyla žádná práce, jen ať řeknou, zda a který údaj částečná zastavení obsahuje.

BTW, mám takový dojem, že v Parlamentu leží novela, která tohle vykazování ruší, protože to chudáky obce hrozně zatěžuje ...
Proto je třeba se racionálně ptát, dokud je na co. Jak je to chudáky zatěžuje vidím. I přes snížené stavy a směnný provoz mi dalo sakra práce, než se mi povedlo je zahltit a přestali konečně reagovat na všemožná podání promptně. A to se navíc shodou okolností chýlila ke konci stanovená lhůta k předložení daných výkazů ministerstvům, kdy mají zřejmě nejvíc "naspěch".

Je evidentni, ze co neni zaplaceno vyzvou nebo kde je odpor, to jde rovnou do kose.
Odlozene prestupky se jim tam kumuluji a evidentne zacnou naskakovat desetitisice z let minulych.
Bude to tak, kam jinam by se poděly než na tento kompost. Asi dle toho upravím strategii, nechám je trochu vydechnout, vyrazím z nich ještě některé informace a budu jen živit, co jsem již zasel. Že tento případ jejich statistiku přestupků vyřízených příkazem nerozšíří, už pochopili, takže bych to směroval do kompostu.

Ptal jsem se už i na příjmy z pokut, což si vypočetli na 8 hodin. Takže opět podám:

3. Stížnost prinicipiálně podobnou bodu 1.
4. Opakovanou žádost jako jiná osoba. Přiznali totiž, že požadovanou informaci za těch 8 hodin vyhledali. Čímž pádem i velmi pochybuji, že to skutečně bylo 8 hodin. Tipl bych to tak na hodinu s tím, že pokud by jim toho ještě hodně zbývalo, dál by nehledali - proč, měli by kvalifikovaný vzorek a to k odůvodnění výše úhrady stačí.
5. Průzkumnou žádost, jaké tedy finanční ukazatele u pokut vedou + variabilní symboly.

Dále podám s drobným časovým odstupem:
6. Platy a kritéria stanovení nenárokových složek platů.

Statistika za 1 měsíc mi asi nic moc neřekne, hodil by se mi větší celek, aspoň rok. Takže bych tím nikoho zde nezatěžoval. Osobně mě velmi zajímá, jak dopadne bod 4. Při vehementním odporu ze strany úřadu by stálo za to, aby se zeptala "nespřízněná" osoba zde z fóra. Ale zatím to potřeba není.

38
Vážení pánové, prosím o přesun do neveřejné rubriky.

Žádal jsem MÚ o statistiky dopravních přestupků, zkráceně:
1. počet všech přestupků
2. počet přestupků projednávaných odd. A + rozhodnutí v ne/prospěch
3. počet přestupků projednávaných odd. B + rozhodnutí v ne/prospěch (mají na to 2 různá odd.)
4. počet vypravených výzev provozovateli
5. počet přestupků oznámených od PČR z vybrané komunikace (úsekovka na dálnici)
6. počet zahájených řízení o přestupku provozovatele + rozhodnutí v ne/prospěch

To vše jednotlivě za vybrané roky. Bod 4 zodpovězen, bod 1 je nedůležitý-neřeším a bod 5 zodpovězen v následné partikulární žádosti. Zbývají body 2; 3; 6. Žádost i odpověď přiloženy.

Nemám s tímto dotazováním zkušenosti a potřeboval bych vědět, zda se blbě (moc podrobně) ptám a poskytnutá tabulka na s.3 obsahuje veškeré informace, které jsou běžně úřady evidovány a žádné podrobnější údaje k přestupkům SO nevedou? Nezdá se mi to, např. s ohledem na § 110 (2e) 250/2016 by údaje o rozhodnutích vést měli, přesto s tímto členěním mají největší problém a napočítali si astronomickou úhradu.

Podám stížnost dle § 16a (1d) 106/1999, ale napadnutelnost sdělení vidím jen omezenou:
- nepřesné poučení: uvádí pouze „§ 16a“ namísto „§ 16a odst. 1 písm. d)“. Pokud lze takto slovíčkařit, ztratili by nárok na úhradu.
- práci spočítali na 194 h, ale pokud částku uhradím, informace prý budou odeslány bezprostředně (194 hodin je 24 pracovních 8hodinových dnů, což moc bezprostřední není)
- chybný adresát sdělení (poslali to nejdřív na soukromou DS; pak zjistili, že to mají poslat na zmocněnce-firemní DS, což učinili, ale hlavičku adresáta ve sdělení nechali původní FO, neopravili ji na zmocněnce-firmu)
- nekonsistentní hodinová náročnost - jedná se o vyhledávání typově stejných informací dle bodu 2. a 3. Osobě z odd. A trvá 1 měsíc 40 min., jiné osobě z odd. B trvá 3h. Jinou žádostí o info jsem zjistil, že odd. A vede spisy jen listinně a odd. B jen elektronicky.
- dle tabulky vydávají cca 130 rozhodnutí za rok. Pokud žádám sdělit počet rozhodnutí v ne/prospěch, nevím, co na tom chtějí zkoumat 187 h.
- v tabulce nesedí součty. Celkové skutkové podstaty a celkový počet výzev neodpovídají součtu jednotlivých řádků, a to řádově o tisíce až desetitisíce.
- poukaz na § 110 250/2016 co mají SO vykazovat

Uvítám náměty co do stížnosti přidat/odebrat, případně na reformulaci požadovaných informací. Má někdo zkušenosti s blanketní stížností bez odůvodnění? Jde mi o to, zda se jedná o postup analogický blanketnímu odvolání, kde by měl SO vyzvat k doplnění odůvodnění. Usoudil jsem, že spíš nikoliv dle § 20 (4d) 106/1999, ale rád bych to věděl najisto a netuším, jaká je praxe SO a zda je vůbec nějaká.

Děkuji předem. Jakmile se s SO doberu k výsledku, postup sem zveřejním.

39
Udáte-li českého existujícího kontaktního řidiče, jemu přijde výzva k podání vysvětlení a řidič se výslovně nepřizná (tzn. udělá cokoliv jiného než výslovné přiznání), zahájí úřad řízení s provozovatelem.

40
Dobrý den,
v 10/2020 automatizovaný prostředek zaznamenal překročení rychlosti -> výzva provozovateli -> provozovatel sdělil existujícího dosažitelného komunikujícího řidiče v ČR -> výzva řidiči k podání písemného vysvětlení. Projednává orgán Řýčany.

Výzva (viz nahraná příloha) se řidiči z několika důvodů nelíbí, zvažuje 3 strategie (S1, S2 nebo S3) jak reagovat a preferuje S1 níže.

S1: řidič odpoví orgánu následovně, inspirován zde: https://www.30kmh.cz/index.php?topic=8807.msg100564#msg100564

- (odst. 1 výzvy) upozornit na požadování vysvětlení na nesmyslnou otázku. Dále - řidič není PO, takže žádost o sdělení totožnosti není relevantní.
- (odst. 2 výzvy) řidič neví, zda je jeho osobní přítomnost nezbytná, to má vědět SO. Navíc v odst. 4 SO tvrdí, že není. Uvedená možnost ústního vysvětlení nemá znak předvolání, správní řád § 137 a § 59 nezná podání vysvětlení typu „přijďte jestli chcete, přijďte kdy chcete, ale nejpozději do 15 dnů“
- (odst. 3 výzvy) SO požaduje vysvětlení téže skutečnosti, kterou již zjistil od provozovatele (písemně sdělte řidiče)
- (odst. 4 výzvy) SO vyzývá k písemnému podání vysvětlení, které správní řád neupravuje, a poučuje dle § 137, který předpokládá osobní účast řidiče. SO řidiči neříká, jak má písemná forma vypadat, nemá řádně uvedeno, kam se má poslat, zcela chybí poučení o náležitostech podání dle § 37. Na základě toho by řidič poslal vysvětlení nejprve mailem, pak do 5 dnů potvrdil písemně, ale v písemném potvrzení opomněl vícero náležitostí dle § 37 odst. 2. SO by pak měl normálním způsobem vyzvat k odstranění vad a vzhledem k chybějícímu poučení dle § 37 by neměl zkoušet nic ve stylu „řidič zneužil právo imperfektním podáním takže k podání nebude přihlíženo“, jak se občas děje.

S2: řidič se přizná, že řídil on. To se nám zdá v tuto chvíli vzhledem k pochybné kvalitě výzvy předčasné. Na druhou stranu se nechceme vystavovat příliš velkému riziku, že SO na jakékoli jiné vysvětlení než přiznání přestupek odloží a zahájí sprdel s provozovatelem.

S3: řidič nevyloučí spáchání přestupku, ale výslovně se nepřizná a požádá o zaslání spisu aby si vzpomněl jak to vlastně bylo. Tato strategie se nám jeví nejméně vhodná, neboť SO s výzvou zaslal i všechny fotky z automatizovaného měřícího zařízení, takže by zřejmě přestupek odložil a zahájil sprdel, protože řidič se nepřiznal, ačkoliv měl dokonce k dispozici i fotky z měření, takže všechny potřebné informace měl k dispozici.


Potřebovali bychom od někoho zkušenějšího poradit, zda je S1 nejvhodnější strategií a zda případně v přiložené výzvě není ještě nějaká další minela, která by se dala využít. Jmenovitě, zda zcela chybějící poučení dle § 37 není tak závažnou vadou výzvy, že by se dala využít efektivněji než jen imperfektním podáním, jak je popsáno výše. Případně, zda má někdo s tímto konkrétním orgánem zkušenosti, jak na podobná vysvětlení reaguje.

Děkuji mnohokrát za případnou zpětnou vazbu.

41
Jako domácí úkol pro SO1 mě ještě napadla žádost o informaci o řízení dle §36(2), v tomto případě konkrétně stanovisko SO1 s nímž postoupil věc SO2. Pak návrh na provedení nějakého důkazu co jsem zatím nepodával (třeba znalecký posudek k použitým měřidlům vzdálenosti, ale určitě by toho se našlo víc) a ještě když už jsme nakousli tu nečinnost, tak opatření proti nečinnost SO1, který vůbec nereflektoval některé moje předchozí žádosti. Měl jste na mysli ještě jiné domácí úkoly?

42
pro Lexx: pokuta 2500. Nic zvláštního, ale anonymizoval jsem raději více než méně.

pro OldSoldier: Vyčkal byste? Já jsem byl naopak přesvědčen, že by bylo vhodné úřad zahltit a oddálit vydání nového rozhodnutí. SO1 mě má nyní dle rozhodnutí SO2 zpravit o zastavení 2 sprdelů z 8 a poté vydat nové rozhodnutí. Předpokládejme, že udělá oba kroky naráz, v čemž mu asi nic nebrání. Stačí mu v zásadě okopírovat rozhodnutí původní s mírnými úpravami. Což by mohl udělat velmi rychle, třeba už příští týden bych to klidně očekával. Následující sprdel v pořadí expiruje k 2.3.2019 (spáchán 3.3.2015). Když spočítáme dny, pak: nové rozhodnutí + 10 fikce + 15 odvolání blanket + 14 výzva k doplnění (dle zkušenosti) + 5 lhůta k doplnění + 2 nejdřívější teoreticky možné dodání věci na SO2 (nikoli rozhodnutí SO2) = 46 dní. 2.3., což je sobota, takže 1.3. - 46 =  14.1.2019. Nepočítám z obezřetnostních důvodů víkendy ani poštovní prostoje.

Takže ano, nedělat nic a počkat určitě je variantou, ale nejsem si jist, zda úplně ideální. Měl jsem v úmyslu podat na úřednici stížnost (už se jich v daném řízení pár vystřídalo a tuto jsem zatím tímto podáním neoblažil, důvody o co stížnost opřít by se na základě průběhu řízení našly, mj. i nepřihlédnutí k námitce podjatosti), zažádat o postoupení věci jinam (ve spojitosti se stížností), dále rozporovat pár věcí ze spisu a nedostatky spisu samotného (byl jsem si pro něj teprve asi před dvěma měsíci, kdy již bylo vydáno zrušené rozhodnutí, a v tomto ohledu jsem se v řízení dosud téměř neprojevil). Cílem je SO1 zčásti zahrnout balastem a zčásti něčím, s čím by se měl vypořádat v novém rozhodnutí, a tak jej buď A) zdržet - pokud se s tím "vypořádá", nebo dokonce vypořádá, což se prakticky rovná WIN, anebo B) nabít si řádnou munici do odvolání, pokud se s tím nevypořádá.

Ještě k tomu A), další sprdele budou postupně expirovat cca v intervalu 2-3 týdny až do června 2019. Pokud by tedy SO1 vydal rozhodnutí dejme tomu v únoru, bude stačit se odvolat na zaniklou odpovědnost za nejbližší sprdel(e) a i kdyby se náhodou stihlo ještě další kolo v podobě zrušení rozhodnutí ze strany SO2, vrácení k novému projednání a další rozhodnutí SO1, bude květen. Přinejhorším.

Kdyžtak dejte vědět, co si o tom myslíte. Třeba je to blbost a zbytečná námaha. Nemá někdo ještě praktickou zkušenost s tou nicotností rozhodnutí, jak popisuji v předchozím příspěvku? Případně s nějakým zákonným postupem ze strany SO2, o kterém nevím, jež by umožnil již vydané a doručené rozhodnutí SO2 "zneplatnit" s odůvodněním "sorry, my jsme si to tady popletli" a vydat rozhodnutí jiné.

43
Doplňuji aktuální vývoj k popsanému případu.

SO2 rozhodl za C), tedy rozhodnutí SO1 se ruší a věc se vrací k novému projednání SO1. Což je jistě povzbudivé. Znepokojuje mne však jedna věc: SO2 ve svém rozhodnutí pomíchal dvě různá řízení. Vyvozuji tak ze dvou skutečností. SO2 špatně datuje vydané rozhodnutí SO1 cca o 3 měsíce a dále se o odvolání účastníka vyjadřuje jako o obsáhlém, kde byly rozporovány věcné skutečnosti (jednalo se však o blanketní odvolání, nic rozporováno nebylo), navíc i datum odvolání datuje špatně o několik dní (na jiném místě jej však datuje správně). Zbytek rozhodnutí SO2 je již v pořádku - sedí popis skutků vč. datace, sedí č.j. rozhodnutí SO1, sedí i důvody proč SO2 zrušil rozhodnutí SO1 a vrátil věc k novému projednání. Moje otázka zní, jestli by SO1 nebo i SO2 nemohly zkoušet dosáhnout nicotnosti rozhodnutí postupem dle §77 SprŘ a vydání rozhodnutí nového - nepříznivého?

Dále jsem nahrál rozhodnutí SO1, odvolání proti rozhodnutí a rozhodnutí SO2. Skutky, které byly vráceny k novému projednání odpovědnostně zaniknou postupně během příštích dvou až pěti měsíců, přesto nechci ponechat nic náhodě. Mám představu, jak dále postupovat (s výjimkou otázky případné nicotnosti výše popsané), přesto bych rád postup konzultoval s někým zkušenějším.

Postup bych chtěl řešit pokud možno neveřejně; mám podezření, že SO1 bude mít zvláštní zájem se v této věci ještě aktivně angažovat. Díky předem za pomoc.

44
Díky za podnětnou odpověď.

Ne, v blanketním odvolání nebyla žádost o sdělení osoby na SO2. Bylo v něm jen to formálně nezbytné. Počkám tedy na doručení rozhodnutí SO2 a vidím to následovně:

A) hotovo, není potřeba se tím dál zabývat.
B) to připadá silně v úvahu, ale v tomto případě bych nejprve nahrál anonymizované rozhodnutí i odvolání, jak říkáte, a požádal o zpětnou vazbu, než bych se do tohoto levelu pustil.
C) je v podstatě totéž co A), s tím si poradím, aniž bych někoho musel zatěžovat.
D) tak tady nevím. Už se mi to jednou stalo (u přestupku). Asi stejný postup jako v B).

V každém případě dám vědět, až budu znát obsah rozhodnutí.

45
Dobrý den,

podal jsem blanketní odvolání proti rozhodnutí SO1 ve společném řízení o několika sprdelích, obdržel výzvu od SO1 k doplnění důvodů odvolání, na kterou jsem nezareagoval v určené lhůtě, a SO2 včera poslal rozhodnutí o odvolání do DS. (ano, je to moje chyba, nebyl zkrátka čas). Odpovědnost za jeden z projednávaných sprdelů zanikla již před vydáním rozhodnutí SO2 (uplynuly 4 roky). Jaké je rozhodnutí SO2 nevím, nechci jej otevírat předčasně. Spíš bych se chtěl zeptat, jaké jsou v této situaci možnosti, poněvadž toto již poněkud přesahuje moje znalosti. Lze se s reálnou šancí na úspěch domoci neplatnosti doručení nebo je možné bezodkladně učinit nějaký krok, kdy bych mohl ještě odvolání doplnit a bylo k tomu SO2 přihlédnuto? Samozřejmě pokud ne, pak jedině počkat na okamžik doručení a zjistit jaké je rozhodnutí SO2. Vzhledem k tomu, že jeden z deliktů prekludoval, mohlo by teoreticky být příznivé - vrácení SO1 k novému projednání neprekludovaných deliktů, ale zda tomu bývá i prakticky, netuším. Uvítal bych radu nebo zkušenost, má-li někdo. Děkuji.

Stran: 1 2 [3] 4