30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body  (Přečteno 14835 krát)

Cecil

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 227
    • Zobrazit profil

http://www.novinky.cz/krimi/376195-kamery-ve-studence-pristihly-ridice-na-cervenou-vetsina-neprisla-ani-o-body.html

Žeby nás čakalo ďalšie uťahovanie?

Nechápem ale prečo sú prejazdy robené tak debilne že skoro celú minútu len bliká červená bez toho aby padli závory a potom keď padnú tak behom pár sekúnd už ide vlak. Predsa keď začne blikať červená tak sa tam už nesmie a mali by padnúť aj závory. Vôbec sa nedivím ľuďom ktorý to prechádzajú na červenú. Podľa mňa je časť viny za tú tragédiu aj na tom debilovi ktorý navrhol tak blbý systém.
IP zaznamenána

vvvvvv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 1 075
    • Zobrazit profil

Tam má člověk při přejíždění stažené půlky i když jsou závory nahoře, duel mezi vlakem jedoucím 160km/h a osobním autem má jasného vítěze.

A pokud by ten polský kamion neměl naložené plechy, tak bych čekal diametrálně odlišný výsledek srážky.
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil

Vztah mezi šířkou přejezdu a intervalem mezi začátkem výstrahy a spouštěním závor není náhodný, ale je dán rychlostí chůze.
Celkem pochopitelně, i když mírně zjednodušeně, je to podáno zde http://www.datovazurnalistika.cz/jak-funguje-zeleznicni-prejezd/. Doporučení na zkratování kolejnic či vybíjení žárovek jsou ale nesmysl, dostatečně jest objasněno v diskuzi pod článkem.
« Poslední změna: 29 Července 2015, 12:33:10 od nenym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Mates

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 683
    • Zobrazit profil

Nechápem ale prečo sú prejazdy robené tak debilne že skoro celú minútu len bliká červená bez toho aby padli závory a potom keď padnú tak behom pár sekúnd už ide vlak.

Je to prosté. Zapne se červená a ten kdo je na přejezdu musí mít šanci ho opustit. Tedy v závislosti na šířce přejezdu je nastaven interval spuštění závor. Pokud hned po spuštění přejede vlak je to paráda. Protože znám přejezdy, kde se spustěj závory a pak se čeká 5 minut než vlak přejede. To je dle mne horší.
IP zaznamenána

dj-bobr

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 674
    • Zobrazit profil

Myslím, že nejsem sám, komu neuniklo, že v tom článku je víceméně obsažen žalozpěv na sprdel, že řidiči nejsou adekvátně potrestáni. To se nám projevuje ta nová převratná objektivní odpovědnost provozovatele vozidla, která měla cíl potrestat víc hříšníků..
IP zaznamenána
automaticky mi tykejte, vykání je přežilá formalita

hh

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 6 312
    • Zobrazit profil

Potíž je v tom, že "řešení" tohoto problému, které každého utahovače šroubu napadne jako první, je bodovat i sprdel.
IP zaznamenána

mosquitoe

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 447
    • Zobrazit profil

Potíž je v tom, že "řešení" tohoto problému, které každého utahovače šroubu napadne jako první, je bodovat i sprdel.

Co se staně, až bude mít moje s.r.o. s netriviálním počtem vozidel také nějaké body? Budou mít vozidla zakázáno vyjet na ulici? (Tfuj, jdu si jednu fláknout, že mě to vůbec napadlo.)
IP zaznamenána

dj-bobr

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 674
    • Zobrazit profil

Jednatel eseróčka bude vybodován za přestupky jeho zaměstnanců.. no, vznikají dost bizarní potenciální scénáře, radši nedomýšlet.
IP zaznamenána
automaticky mi tykejte, vykání je přežilá formalita

Mike

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 753
    • Zobrazit profil

problém je řízení těch přejezdů
kdysi to fungovalo tak, že světla blikala chvilku, pak šly dolů vjezdové závory, po vyklízecím čase i výjezdové a pak projel vlak

jenže to neřešilo chodce - jdoucí správně v protisměru
a tak holt blikáme celou dobu vyklízecího času a pak buch všechno

ovšem co si budeme povídat, hlavní problém je, že na koridoru s Vmax 160 je dle normy úrovňový přejezd úplně vpořádku
IP zaznamenána

Moto007

  • Příspěvků: 223
    • Zobrazit profil

Problém Studénky je
1. koridor
2. nádraží 300 m za/před přejezdem
3. Studénka má mimoúroveň přes koridor  "spadlý most"   
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil

problém je řízení těch přejezdů
kdysi to fungovalo tak, že světla blikala chvilku, pak šly dolů vjezdové závory, po vyklízecím čase i výjezdové a pak projel vlak
Také se to přestalo používat kvůli darwinistům, kteří aplikovali Sepešiho fintu.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Majkii

  • Příspěvků: 50
    • Zobrazit profil

Pod článkem u D-FENSe jsem se zapojil do vlákna, kde se řeší, zda jde vůbec na základě záznamu z kamery napařit na projetí blikajících světel na přejezdu Sprdel a přidal tam nějaké svoje myšlenky.

Jak se na to dívá zdejší osazenstvo?
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil

Při dostatečně benevolentním přístupu úřadů ano.
Je to dohled nad bezpečností a plynulostí provozu? Asi ano.
Je kamera bez obsluhy automat? Nepochybně, je to v pricipu totéž, jako špionážní systém Camey.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

JakubR1

  • Příspěvků: 122
    • Zobrazit profil

K tomu Německu: trest za přejetí železničního přejezdu v Německu je pokutován €80-€240 a 1 bodem a ev. 2-měsíčním zákazem řízení (https://www.bussgeldkatalog.org/bahnuebergang/).
IP zaznamenána

bierbitzch

  • Příspěvků: 19
    • Zobrazit profil

K tomu Německu: trest za přejetí železničního přejezdu v Německu je pokutován €80-€240 a 1 bodem a ev. 2-měsíčním zákazem řízení (https://www.bussgeldkatalog.org/bahnuebergang/).

jj, plna huba Nemecka, ale predpokladam ze nazor sudruha Hlasa na mozne zvysenie mpr na dialniciach v CR bol "ale tady nejsm v Nemecku!". O "tolerancii k alkoholu" ani nehovoriac.
Sudruh Hlas bol v Nemecku mozno so zajazdom ROH za vynikajuce pracovne vysledky, ale to mu nebrani vo vysoko fundovanych vyhlaseniach typu: "když nedodržují pravidla v Rakousku nebo v Německu! Tam se s nimi vůbec nikdo nebaví, i kdyby měli jít domů pěšky."
IP zaznamenána