14
« kdy: 02 Března 2021, 04:53:18 »
Tak ještě nějaké rychlé resumé včerejší akce "hledáme účinné papíry":
Na trase z Turnova do Lanžhota (se zajížďkou do Vrchlabí na ověření původních blockpostů), tam prioritně po dálnici a jedničkách, zpátky po dvojkách a okreskách jsem narazil na celkem 27 kontrol, celková ztráta času zhruba hodina a čtvrt. Podíl příjemných/normálních/debilních poldů ovšem nijak optimistický není: 2/10/15.
Kontrolují převážně na hlavních tazích, na opravdové okresce mne stavěli jen jednou, v Újezdě pod Troskami. papíry fungují celkem logicky - lépe vždy ty, na kterých je cíl/účel regionální s ohledem na místo kontroly. Papír s uvedeným místem výkonu pracovní činnosti "celá ČR" funguje jako červený hadr na býka, ale zdá se (zatím - platno k 1.3.) býti neprůstřelným. Obvykle se ještě vyptávají, co vlastně děláte, dobrá odpověď je specialista IT projektů (pokud něco takového máte i ve své legální smlouvě) či v opačném případě technik přenosových linek a prošlo mi i servisní technik cirkulárních separátorů. Na tuhle otázku jim ale odpovídat nemusíte, to je vaše dobrá vůle. Pro cestu do konkrétního místa na živnosťák je prakticky nutné mít na místě připraveného poučeného zákazníka s funkčním telefonem, švestky na to evidentně měly dost podrobnou nalejvárnu (nezávisle na to, o které krajské ředitelství se jedná) a ověřují si to. Ale šlo o první den, takže se procesy ještě můžou změnit - to ověřím příští pondělí, kdy plánuju stejným stylem Orlovou.
Nepotřeboval jsem to, ale asi bude dobré mít v autě kufr s vercajkem, nějaké kabely, montérky, přilbu a kufrtašku (dobře se bude hodit menší pilotní) se schématy a nějakými úředně vyhlížejícími lejstry.