30kmhcz
Ukončené případy => Rychlost => Téma založeno: Nejsemfízl 07 Března 2018, 06:52:57
-
Hoj
Na 40 namereno 60 po odectu tol 57
Mereno z ruky truecam zajima mne pouzitelny uhel .. bohuzel jsem k tomu nic nenasel
Nic jsem nepodepsal, spis jeste nemam, mereno bylo z mists mimo silnici presneji z vjezdu do dvora u soukr. pozemku
-
Jo jedna se o pardubicky kraj ;D
-
"truecam" je myslím kamerka do auta, že jo?
-
Nee rucni laser
-
Zastanu se kolegy, je to malá kamerka : https://www.google.cz/search?q=truecam
-
http://www.rychlomery.cz/wp-content/themes/ATS-trucam/files/trucam_letak_cz.pdf
Nejsem si jist jestli primo tohle ale fotku mi na tom ukazoval
-
TruCAM je laserový měřič rychlosti, TrueCam je onboard kamera.
-
:o
-
OFFFFTOPIC: tak uz tam nekdo napiste ze v jednom chybi `e` a neprotahujte prosim nesmyslne diskusi, kdo ma cist notifikace :-)
-
Ano omlouvam se za preklep :) tady je stanoviste odkud bylo mereno mapku dodam :)
-
TruCAM je laserový měřič, měli by s ním měřit pokud možno co nejvíc zepředu nebo zezadu auta. Vyžádejte si spis a uvidíte, jak a taky kde to mají změřené...
-
Dobre :) spis si muzu vyzadat i pred tim nez mi prijde pozvánka ? Tohle resim poprve , doted sem platil jen za minulej rok to bylo 9600,- ::) stačí
-
Až přijde příkaz nebo pozvánka, mnoho o tom zde na fóru: https://www.30kmh.cz/index.php?board=43.0
Trocha samostudia bude dobrý začátek, máte čas, než to přijde...:-)
-
Prislo to dnes tj po 3 prac dnech ;D no na urade mi pan rekl ze cim vetsi uhel mereni je tim je to presnejsi :)
-
Na ten úhel měření u TruCamu spokojeně zapomeňte. Podle návodu je měření přesné při úhlu 0 stupňů, takže je-li úhel jakkoli odlišný, hraje kosinus efekt ve prospěch řidiče - viz str. 23-24 návodu i elementární logika.
-
Jako kouřová clona to použitelné je, navíc bych nepodezíral někoho, kdo se musí živit projednáváním přestupků, ze znalosti elementární logiky a goniometrických funkcí.
Navíc to není tak jednoduché, při úhlu odlišném od 0 může díky slip efektu být výsledek vychýlen i v neprospěch řidiče, v závislosti na vzájemném uspořádání vektoru rychlosti, vektoru lidar-auto a normále k povrchu auta v místě měření, a to i v případě, že je lidar na stativu.