30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Parkování na "zeleni" - soukromý pozemek?  (Přečteno 13313 krát)

Alfo

  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
[?] Parkování na "zeleni" - soukromý pozemek?
« kdy: 14 Listopadu 2016, 17:14:06 »

Hezký den,

zaparkoval jsem v Brně na místě, kde auta stávají, ale jako parkoviště to tam není. Je to vyježděná tráva, tedy spíše už jen hlína. Dostal jsem za stěrač lístek, kde jsou napsané jenom nějaké jejich kódy a že se mám dostavit.
Co mě ovšem zarazilo, že pozemek, na kterém jsem parkoval není v majetku města, ale vlastní ho škola, na které studuji. Mám to ověřené z katastru. Mají právo tedy pokutovat na pozemcích, které nejsou jejich? A jak to případně dál řešit? Předpokládám, že bude navrženo ať lístek "ztratím" a počkám na nějaký dopis, ale nevím jestli mi to za to stojí. Pak může být pokuta vyšší než kdybych se šel udat a nevím jestli je možné toto nějak vyhrát.
Díky.

EDIT: Pozemek je veřejně přístupný a není oplocený.

EDIT2: Tak je to vyřešeno. Byl z toho zábor veřejného prostranství. Šel jsem si o tom pokec s měšťačkou, která to má na starosti a domluvili jsme se, že to bude vyřešeno domluvou  :) Někdy stačí zapojit empatii a charisma  ;D
« Poslední změna: 14 Ledna 2017, 23:58:06 od Alfo »
IP zaznamenána

Caroprd111

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 978
    • Zobrazit profil
Re:Parkování na &quot;zeleni&quot; - soukromý pozemek?
« Odpověď #1 kdy: 14 Listopadu 2016, 17:56:05 »

Zdravím, lístek zahoďte a vyčkejte, něž něco přijde. Helmut to jistí.
IP zaznamenána

smazany_uzivatel

  • Příspěvků: 0
    • Zobrazit profil
Re:Parkování na "zeleni" - soukromý pozemek?
« Odpověď #2 kdy: 15 Listopadu 2016, 07:29:28 »