30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Forrest

Stran: 1 [2] 3
16
Pokračuje to tak, že MHMP všechny připomínky a námitky, včetně nesouhlasu MČ Praha 8 shodil ze stolu a značky už se změnily, takže je tam 50.
MHMP se vůbec neobtěžoval předložit nějaké věcné argumenty a hájil se jen obecnými žvásty.
Alespoň drobné pozitivum je v tom, že k ceduli konec silnice pro motorová vozidla, kde původně byla 70 dali alespoň velké upozornění, že je tam 50. Mám pocit, že toto upozornění ani v jednom návrhu nebylo.

17
Předpokládám, že následující opasova odpověď měla být v tomto vláknu.
https://www.30kmh.cz/index.php?topic=8338.msg90720#msg90720

18
Zdá se, že značení opravdu odstranili/posunuli.
Aktuální pasport komunikací říká tohle:
https://pasport-bkom.cdsw.cz/imapa.aspx

Off Topic: Proč sakra tuhle aplikaci s aktuálním dopravním značením nemá veřejně přístupnou také Praha?!

19
Ohledně likvidace pojistné události a kalkulace výše plnění se mi opakovaně podařilo z pojišťovny dostat rozpis z "expertního systému".
Kroutili se, ale nakonec to poskytli. Tím se dá zkontrolovat, že si výši plnění jen necucají z prstu.
Pak se dají případně rozporovat jednotlivé položky a celková cena.

20
Směrem nahoru před časem posunuli spodní kamery už na most Barikádníků, takže při nájezdu od Blanky se neměřilo vůbec.
Nad tímto opatřením mi zůstával rozum stát až do nedávna, kdy se další kamera objevila na nájezdové rampě od tunelu Blanka.
Takže jen rozšířili měřený úsek, aby vybrali více do kasičky. Zejména na tom mostě tím jistě zachránili mnoho koťátek, maminek s kočárky a obyvatel obtěžovaných hlukem...

Směrem dolů viz odkaz na D-FENSu. Zatím se tam neměří, i když (euro)kamery tam jsou. Plynulé snižování rychlosti od konce silnice pro motorová vozidla chtějí nahradit skokovou změnou z 80 na 50 (bez odpovídajícího značení) a novou rychlostní pastí. Připomínkami a námitkami jim do toho zatím úspěšně házíme vidle.

21
Nedopravní tématika / Re:Pořizování audio-video na poště
« kdy: 05 Ledna 2019, 12:27:17 »
Myslím, že jakubb má na mysli tento nález: N 161/42 SbNU 327 (http://kraken.slv.cz/I.US191/05), který říká:
Citace
Je nepochybné, že každý má právo zaznamenávat své vlastní telefonické hovory. Jestliže tedy D. Z. zaznamenal telefonní hovor s K., nijak tím nezasáhl do jeho práv na ochranu dopravovaných zpráv. V tomto směru souhlasí Ústavní soud s argumentací Nejvyššího soudu i Vrchního soudu v Olomouci, neboť existuje obecná povědomost o tom, že telefonát může být technickou cestou druhým účastníkem zaznamenáván. Pokud pak volající přesto telefonát za těchto předpokladů uskutečňuje, lze dovozovat, že tím konkludentně souhlasí i s možným pořízením zvukového záznamu tohoto telefonátu.
Je to tedy trochu vytržené z kontextu, protože to neříká nic o následném použití takové nahrávky.
Také si nejsem jistý, jestli tento nález nebyl později překonán, ale asi se o to mělo dát opřít.

22
Parkování, zastavení, stání / Re:Stani sidliste 20m od znacky
« kdy: 04 Prosince 2018, 15:49:58 »
Za vedení SŘ se platí paušální náklady jen v případě prohry. Pokud to úřad projede, což je v tomto případě z mého pohledu velmi nadějné, náklady se neplatí a odměnou Vám je alespoň dobrý pocit a zkušenosti :).

23
Jiné / Re:Nehoda během zipu - prosím o názor
« kdy: 17 Října 2018, 19:16:32 »
Důležité také bude, jestli vaše vozidlo už stálo (byť ne celé zařazené v pruhu) a Tatra tedy narazila do stojícího vozidla.
Z výše uvedeného není tato varianta nijak nereálná a při správním řízení by to mohl být moc pěkný argument.

24
Je tam parkování opravdu zakázáno? Pokud ano, tak proč?

IMHO by to leda mohli zkusit na stání ve vzdálenosti <5 m od hranice křižovatky, ale to by se mělo dát rozbít tou svislou značkou IP11a. To samé platí i kdyby tam mělo být méně než 6 m šířky.

se na vyhrazeném parkovišti neřídil vodorovnou dopravní značkou č. V 10b "stání kolmé", neboť s výše uvedeným vozidlem stál mimo úsek její platnosti.

Tohle je boží. Samozřejmě že se jí neřídil, když byl mimo úsek její platnosti. Proč by měl? :D

25
Zajímavé články z internetu / Re:a teď "babo raď".
« kdy: 01 Června 2018, 12:49:12 »
Citace
Na displeji přístroje se objevila hodnota 1,51 promile, opakovaná zkouška ukázala dokonce 1,69 promile.
Takže měření neprůkazné, rozdíl >10%.

26
Možná by stálo za to zastavit hned před ním a jít si taky pro jídlo.
Také mě to napadlo, případně nechat zavřít závoru :). Ale to už jsem nestihl. Navíc bych sám musel nejprve odjet protisměrem.

27
Nevím, jestli ohleduplnost je ten správný termín, protože jak uvedli předřečníci, ona je tam velmi tenká hranice s diskriminací.
Já bych to spíš nazval potřebou používat mozek (pozor, neplést s mozkovým myšlením!).
Třeba dneska přijela na parkoviště ke kantýně záchranka, řidič zastavil přímo před vchodem právě v tom nejužším místě a jediném, kde ji nešlo objet (parkoviště je průjezdné v jednosměrce) a šel se spolujezdkyní do kantýny. Kdyby zastavil o 8 metrů zpět, v čemž mu bránila pravděpodobně jen lenost a dobrý pocit ze žluté bundy a auta s diskotékou, šlo ho bez problému objet.
Po slušném upozornění, že by příště mohl stát o pár metrů zpět, aby se kolem něj dalo projet když si jde na jídlo byla jeho odpověď, že si nejde NA jídlo, ale PRO jídlo.
No co, možná dřív jezdil u policajtů.

28
Zajímavé články z internetu / Re:Evropska, Praha 6 - BUS pruh
« kdy: 17 Října 2017, 15:35:45 »
jjen dole je dalsi svinarna na krizovatce s Gymnasijni, pravy pruh je jen pro odbocovani a Evropska je v tom miste zase jednopruhova...samozrejme se tam tvori kolona...v miste, kde nikdy driv nebyla...dekujeme, Dolinku!!!!!!

Ten prodloužený BUS pruh na Evropské je neskutečná prasárna. Zajímalo by mě porovnání celkového zdržení lidí v IAD oproti MHD v člověkohodinách, resp. průměrného zdržení všech cestujících před a po změně. Aneb další "zklidňování" dopravy.
Cesta po Evropské a tunelem na sever ještě před pár měsíci netrvala déle než 25 minut. Pokud by teď měl člověk respektovat všechna značení, bude to mít minimálně o polovinu delší. Vjezd do tunelu je u Prašného mostu odpoledne poslední dobou pravidelně zavřený a proměnné značení v tunelu už téměř trvale na 50, často bez zjevného provozního důvodu. Přepínání proměnné značení se chová zcela nepředvídatelně, což bezpečnosti, natož plynulosti provozu nijak nepřidá.
K tomu připočtěme neustálé hraní si s uspořádáním jízdních pruhů V Holešovičkách, přičemž při každé změně obvykle někde zapomenou nějaké původní značení.
Mimochodem netuší někdo co probíhalo minulý týden v té pravé zatáčce nájezdu z Blanky v Troji směrem na Prosek? Bylo tam na trávě několik dní auto se dvěma trojnožkama (asi kamera a nějaký detektor).
No a samozřejmě poslední fraška s uzavřením Trojské a K Pazderkám a snaha o měření rychlosti na 30 v Davídkově a K Pazderkám...

Jak příhodný je ten D-FENSův nick... Už jen čekám, kdy to někdo vyřeší stejně jako Michael Douglas.

Edit: Jo a ty pruh jen na udbočení do Gymnazijní, tam mi také zůstává rozum stát. Bylo by fajn, kdyby si ten co značení schválil tam šel vždycky alespoň na pár minut stoupnout.
Třeba jednou i pochopí, jaký je rozdíl mezi Směrovací/vodicí deskou levou (Z4a/Z5a) a pravou (Z4b/Z5b) a z které strany se mají objíždět.

29
Nešlo by to použít i na případy, kdy se orgán protiprávně domáhá pokuty za neexistující přestupek? :-)

Také mě to hned napadlo. Mám tu zrovna jeden pěkný WIN, ve kterém chci správnímu orgánu ještě trochu vymáchat ústa. :)
A trvalo to jen 2,5 roku...

Snažil jsem se najít relevantní rozhodnutí nejvyššího soudu a našel jsem toto: www.mvcr.cz/soubor/spravni-pravo-4-12web-frumarova-pdf.aspx
, což by mohla být použitelná studijní literatura.

Stanovisko občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 13. 4. 2011,
sp. zn. Cpjn 206/2010:
Citace
Podle stanoviska Nejvyššího soudu ČR by výpočet výše přiměřeného zadostiučinění měl vycházet ze základní částky, která se stanoví násobkem celkové doby řízení (v letech či měsících) a částky přiznávané za jednotku času řízení (měsíc, rok) s následným připočtením či odečtením vlivu skutečností vyplývajících zejména z kritérií obsažených v § 31a odst. 3 písm. b) až e).
Na základě analýzy výše zadostiučinění přiznaných jak českými správními i soudními orgány, tak i ESLP, pak došel Nejvyšší soud k závěru,
že pro poměry České republiky je přiměřené, jestliže se základní částka pohybuje v rozmezí mezi 15.000,- Kč až 20.000,- Kč za jeden rok řízení (tj. 1.250,- Kč až 1.667,- Kč za jeden měsíc řízení).

30
Rychlost / Re:[WIN] Židlochovice, sprdel za rychlost
« kdy: 18 Srpna 2017, 16:29:32 »
Chápu dobře, že SO1 ani SO2 se vůbec nezabývaly skutečností, že mělo dojít k dopravní nehodě, tedy vyvinění ze SprDele?

Stran: 1 [2] 3