Taky jsem byl zvědav, jakým způsobem má pán situaci zdokumentovanou. Ukázal mi 2 fotky. Na jedné je detail jeho auta podobný jako jsem přiložil a na druhé detail mého auta na kterém je taky viditelná spz. Nějaké zdokumentování situace - kdo jak kde stál asi nemá - ukázal mi jen ty 2 detailní fotky a fotku mého auta považuje za přesvědčivý důkaz. Kromě toho má sklo na displeji telefonu hodně popraskané, takže viditelnost je špatná.
Měřil jsem v jeho přítomnosti výšku obou škrábanců a na jeho autě je to o 18 mm výš než na mém. Nevím jestli tohle se ještě dá zahrnout do tolerance nerovností vozovky - podle něj ano. Poloha škrábanců na obou autech by střetu odpovídala - on vzadu vlevo, já vpředu vpravo, ovšem jen za podmínky, že stál tak jak tvrdí. Naše ulice je v současné době slepá, protože na další křižovatce teď probíhají stavební práce a hodně řidičů parkuje v protisměru. Časové údaje - on zaparkoval v pátek 23,00 a je jisté, že se přitom musel hodně natlačit na auto za ním, protože stál už trochu ve vjezdu do areálu i když ne zas tolik, aby to vadilo provozu. Když mi ukazoval, kde stál, tak jsem se ho zeptal, jestli opravdu stál až takhle a potvrdil to.Já bych se takhle ale nikdy nepostavil. Ale on asi patří mezi ty řidiče, kteří se postaví kamkoliv.Takže je jisté, že nejméně ještě jedno auto mohlo škrábanec způsobit, což on připustil - ale má nezvratný důkaz - fotku. Já jsem za něj zaparkoval asi v 7,45 ráno a v 8,30 on přišel k autu a zjistil poškození. Pro úplnost přikládám ještě fotku mého auta, měla by to být ta delší čárka na spodním okraji pásu pod světlem.