30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: t4455 27 Února 2017, 14:48:44

Název: Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 27 Února 2017, 14:48:44
http://auto.idnes.cz/nemecko-bavorsko-dieselgate-policie-diesel-software-f9u-/automoto.aspx?c=A170227_114803_automoto_fdv&setver=full

Německo, vlhký sen všech čechů. Ono to s tou ekologií nebude zase tak žhavý, peníze jsou až na prvním místě
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Jiricek_decin 28 Února 2017, 14:54:59
já mám taky cinklý auto a seru na opravu... už mě zvali dvakrát...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: cyklista 01 Března 2017, 08:04:21
Já mám z toho trochu jiný dojem. Ten titulek tam dal někdo, kdo to podle mě pořádně nečetl. Já tomu rozumím tak, že policie doufá, že VW nakonec poskytne nějaké výhodnější plnění a  nechce se přehrátím softwaru vyřadit z davu "poškozených".
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Anorex 01 Března 2017, 08:28:24
já mám taky cinklý auto a seru na opravu... už mě zvali dvakrát...

Jsem na tom podobně, dopisy přišly, v servise upozornění taky proběhlo. Dvakrát jsem jim opakoval, že nechci, aby na to při příští servisce, kdy by mělo teoreticky dojít k přehrání, nesahali. Že to chci nechat tak, jak to je. Sice mi to všichni odkejvali, samozřejmě jim to znovu zopakuju, až přijde čas, ale stejně nemám šanci přijít na to, jestli to svévolně přehrajou nebo ne. Doma to následně zjistím těžko...  :(
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: 2M 01 Března 2017, 16:34:27
Doma to následně zjistím těžko...  :(

Asi by šlo si z auta stáhnout software a po návratu ze servisu zase a pak porovnat jestli to je stejné..
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: éRooo 01 Března 2017, 16:36:11
Coz neni zase tak snadny pro domaciho uzivatele, ale slo by to..

proc nechcete upravit soft? Jede to lip nebo co?
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: dj-bobr 01 Března 2017, 16:51:15
AFAIK to není jen o softwaru, ale modifikuje se i sací trakt (D-F na toto téma měl článek) přidáním plastové mřížky restriktoru, takže vliv na jízdní vlastnosti to s vysokou pravděpodobností mít bude (negativní).
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Číkus 01 Března 2017, 16:57:54
proc nechcete upravit soft? Jede to lip nebo co?
Já bych třeba nechtěl upravovat soft z principu. S (eko)teroristy se nevyjednává.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: enzym 01 Března 2017, 18:09:11
Bohužel musím nesouhlasit. Ekoteroristé jsou o několik řádů nebepečnější a mají k dispiozici mnohem účinnější zbraně, než standardní teroristé, džihádisté, policisté, městapáci či motorizované jednotky pěchoty. Jsou jediní, se kterými se prostě vyjednávat musí, alespoň za současného stavu legislativy okolo (linových) staveb.

Vím, že máte na mysli jinou třídu ekoteroristů, kteří mají dokonalý lobbing a obsazené nejvyšší posty až v Bruseli, ale nedalo mi to.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Šmarjá Josef 01 Března 2017, 18:10:50
Někde jsem zahlédnul zmínku o tom, že přenastavují EGR, takže větší sajrajt v sání rychleji dokurví motor.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Jiricek_decin 01 Března 2017, 21:10:47
jsem spokojenej jak to jezdí, nevim proč to měnit navíc asi k horšímu...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 01 Března 2017, 22:13:08
Někde jsem zahlédnul zmínku o tom, že přenastavují EGR, takže větší sajrajt v sání rychleji dokurví motor.
No, a přesně tydle sračky to neustále sere do ovzduší. Takže do motoru nee, ale ostatním to vypouštět je cajk?

No možná si příště místo sračkometu kupte normální auto, tj. na benzín, případně továrně na plyn. Nebude třeba řešit takovýdle věci, že.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 01 Března 2017, 22:50:06
Ono z toho benzínu taky nepadají fialky soudě podle toho, jak je černej vejfuk kolikrát mnohem víc než u nafťáka. Ale nemám to jak změřit, takže jen subjektivní pocity. Můžeme nakonec jezdit jen na kole, že.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Anorex 02 Března 2017, 09:56:43
Nehledě na to, že moderní přímovstřikový turbobenzíny produkujou taky slušnej sajrajt a je jen otázkou času, kdy nějakou variaci DPF filtru nacpou i tam.
Bohužel nejsem tak bohatý, abych 50 000km ročně točil s benzínovým autem, proto mám naftu (benzín mám doma alespoň v motorce a autoveteránovi)

proc nechcete upravit soft? Jede to lip nebo co?

Dle zkušeností lidí, kteří na těch samých motorech software přehraný mají - vyšší hlučnost(beru to spíš jako pocitovou věc), vyšší spotřeba, línější projev, častější pasivní i aktivní regenerace DPF filtru, přenastavuje se EGR ventil (pravděpodobně k větší míře zpětného využití splodin, takže víc bordelu zpět do motoru), zkrátka změnu softwaru nechci

AFAIK to není jen o softwaru, ale modifikuje se i sací trakt (D-F na toto téma měl článek) přidáním plastové mřížky restriktoru, takže vliv na jízdní vlastnosti to s vysokou pravděpodobností mít bude (negativní).

To by se mělo týkat jen motorů 1.6 TDI, do dvoulitrů se hardwarově nijak nesahá...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: cyklista 02 Března 2017, 10:02:02
Až vás zastaví starší policejní passat, tak se mu podívejte na výfuky. Má to nějaký velký přímovstřikový motor a laufy vypadají jak v životě nevymetený komín.
V další generaci EURO (tuším, že 6c) budou mít filtr už i benzínové (přímovstřikové) motory.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 02 Března 2017, 10:04:12
Přesně tohle sem čekal, že budete záměrně ignorovat to "továrně na plyn" a mlít hovadiny, pročež konstatuju, že jste prostě blb.

Taky je rozdíl mezi mikročásticema a dehtovou mastnou sračkou, co zalepuje sání spalovačů dehtu, že…

Jinak já nevím, normální člověk si žádný GDI sračky nekupuje. Na to musí být stejnej blb, jako ten, co spaluje tekutý uhlí.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 02 Března 2017, 10:11:54
Jinak já nevím, normální člověk si žádný GDI sračky nekupuje. Na to musí být stejnej blb, jako ten, co spaluje tekutý uhlí.

Můj 20 let starý diesel ze Švédska žere 6l na sto a je celkem spolehlivej. A jsem blb a věřím že mi to brzo v rámci inteligenční ideologie zakážou. Tedy né bejt blb, ale jezdit autem kterým beztak jezdí jen blb protože dehet.  ;D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 02 Března 2017, 11:33:38
Ještě jsem neviděl auto továrně na plyn, u kterého bych nemusel udělat tisíc dalších kompromisů, takže ta ignorace je na místě.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: ViktorN 02 Března 2017, 13:45:36
mám dokonce dva dieslové chrochtáky, služební i rodinné a provozuji je zcela ke své spokojenosti. Znamená to snad, že jsem i já proto blbem?
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Anorex 02 Března 2017, 14:36:58
Patrně ano ;D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: mrkef 02 Března 2017, 14:55:31
Tak ona EU reguluje a reguluje. Jde se až na hranice fyzikálních možností a pořád jim je to málo. Přitom auta se na CO2 podílí minimálním způsobem. Už neví jak by buzerovali, takhle švindluje kdejaká automobilka, protože se vejít do těch jejich norem je skoro nemožný, tak si každej pomáhá jak umí.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: enzym 02 Března 2017, 16:10:36
Hlásím se osobně mezi blby jedním služebním chrochtem.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: fu 02 Března 2017, 16:41:57
Přitom auta se na CO2 podílí minimálním způsobem.

To co uvadite neni pravda, vy vidite jen auto, jenze to auto bylo nekde vyrobeno, nekde se provozuje a neco spotrebovava:
-kovy(uhli)
-plasty(ropa)
-preprava(ropa,uhli)
po necem jezdi komunikace (dalnice.mosty, tunely -beton+ocel nezanedbatelneho objemu )
a neco spotrebovava (ropa,uhli >> 60%), ostatni provozni kapaliny


Nejsem ekofasita, ale nalijme si cisteho vina a ne biomrkev... proste je to podstatna cast lidskeho prumyslu
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: 2M 02 Března 2017, 17:07:29
fu: ale on psal o EU regulacích.. a ty ostatní emise kvůli EU regulacím neklesnou.. naopak spíš stoupnou.. do aut se musí dávat čím dál víc a složitějších zařízení a tak je výroba náročnější..
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: ViktorN 02 Března 2017, 17:08:57
mrkef & fu: přičemž pokud se nemýlím (a pokud ano, pak bych prosil o fundovanou opravu), CO2 je v podstatě papání pro rostlinky a kytičky, bez nich by se prostě zadusily. Pak tedy považuji osobně za svou povinnost svým dýcháním a svou tzv. „uhlíkovou stopou“ hrdě přispívat ku co největšímu prospěchu naší zemské flóry…  ;)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: motoosman 02 Března 2017, 17:25:41
Jenže nejde o CO2, ale NOxy. Např. tady jeden z mnoha článků.
http://www.auto.cz/dieselgate-vlastni-kuzi-jak-funguje-nefunguje-skoda-superb-2-0-tdi-4x4-emisni-oprave-98465
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Šmarjá Josef 02 Března 2017, 18:30:41
Někde jsem zahlédnul zmínku o tom, že přenastavují EGR, takže větší sajrajt v sání rychleji dokurví motor.
No, a přesně tydle sračky to neustále sere do ovzduší. Takže do motoru nee, ale ostatním to vypouštět je cajk?

No možná si příště místo sračkometu kupte normální auto, tj. na benzín, případně továrně na plyn. Nebude třeba řešit takovýdle věci, že.

Na tohle ti prcám, stačí kus plechu z hliníkové pixly a je to. Dokonce jde koupit oroginál záslepka od výrobce. A víš proč ty děde Vševěde? Protože se ti rozmrdá celý sání, včetně škrtící klapky i u benzínového motoru!! Hoď si na hlavu studenej hadr ať vychladneš, protože stejně dopadneš i s tím svým 30 let starým benzinovým zázrakem!! Se těším jak absolvuješ regulérně současné STK včetně emisí  :D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: ViktorN 02 Března 2017, 19:16:22
No, produkci NOxy právě má za úkol snižovat ten hodněfujEGRventil tím, že přimýcháváním části spalin do směsi snižuje teplotu hoření. Protože jakmile teplota přesáhne určitou mez, značně se zvyšuje produkce NOxy. Ale pokud součástí nového nastavení je to, že EGR ventil je otevřen více než je zdrávo, pak je jasné, proč se tak rychle zanese.

EGR ventil může fungovat tak, že o něm člověk prakticky neví po celou dobu životnosti auta (a má kokta I. generace s 1/2 mil km budiž tomu důkazem) a nebo (a to je poslední dobou spolehlivým pravidlem) také tak, že je to prostěsprostě kurvítko jak vyšité…
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 02 Března 2017, 22:07:33
Oxidy dusíku, ozon a samozřejmě brikety. Nevím co si pořád kdo chce honit triko, ale ještě sem neviděl benzín, kterýmu by z vejfuku padaly brikety. Ovšem dehtomety co vypadají jako kdyby hořely a přes ta oblaka černýho čmoudu není skoro vidět potkávám při každé jízdě autem. Dneska několik zánovně vypadajících Audin, jestli se dobře pamatuju.

Druhej extrém sem potkal tudle TSIčko, týpek to tak honil, že mu z vejfuku normálně ta voda stříkala a jak se to odráželo od povrchu vozovky mi to až zajebalo okno, to sem taky eště neviděl. Hádám to bude ta pověstná spolehlivost přeturbenejch motorků do sekačky.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: enzym 02 Března 2017, 22:29:38
Já bych ty chrochty zas tak šmahem všechny neodsuzoval. Mé poslední dva dehtomety se vyznačují výfukem čistším, než jsem měl na Š 125M po sežízení karburátoru, téměř stříbro. Ten staší (nyní 11 let) provozuje syn a pořád čisto. Aktuální s kompresním poměrem 14:1 by k NOxům snad neměl mít tendence vůbec.
Jiná kategorie jsou koncertová TDI s vykuchaným DPF, kterážto máš patrně na mysli, to je fakt horor.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 02 Března 2017, 22:38:08
No největší horor jsou Avie, Liazky a podobný jebky, nenávist absolutní, smrad že se za tím nedá jet a ještě když ho nemůžeš nikde předjet tak to jsou těžký nervy  :x
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: fu 02 Března 2017, 22:47:31
mrkef & fu: přičemž pokud se nemýlím (a pokud ano, pak bych prosil o fundovanou opravu), CO2 je v podstatě papání pro rostlinky a kytičky, bez nich by se prostě zadusily. Pak tedy považuji osobně za svou povinnost svým dýcháním a svou tzv. „uhlíkovou stopou“ hrdě přispívat ku co největšímu prospěchu naší zemské flóry…  ;)
Jenze ty rostlinky chcipnou a rozlozi, tak ze pokud z toho neudelate cerne uhli a nesoupnete pod zem, nebo jinou reakci neuskladnite, tak tu tzv. „uhlíkovou stopou“ tvorite.
Takze pokud neserete cerny uhli, smolik - vymysleli dokonce zkapalnovani CO2, coz je uplne megapitchovina... zvlast, kdyz nemame fuzi, coz bude jen dalsi energeticky pruser.

Pokud bysme nespotrebovali ty miliony bilionu tun fosilnich paliv(C,S,N apod.) - coz je prosta chemicka reakce obvykle s kyslikem, chlorem apod.
Tento stav  tu uz nejakou dobu nebyl ~200-500mil. let a clovek to zmenil za cca 300let - to je rozdil asi mezi neznym pohlazenim a direktem... take nejakou dobu pracujeme na tom, misto lesu tu mit spise poust apod.

Nejrychlejsi reseni je snizeni populace 1000x - snizite populaci a okamzite klesne spotreba 1000x, mozna se uz na tom pracuje... ani nevime.

Btw: ty nove naftaky, jsou horsi, jak stare, organismus si tak malou castici neporadi.
O prirodu se vubec nebojim - pokud naleznete zivot i u jaderneho reaktoru, my chcipnem a priroda si poradi, strach nemam.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: enzym 02 Března 2017, 23:08:24
Vzpoměl jsem si na údajný bonmot/vážně myšlenou hlášku majitele Ryanairu O'Learyho o skleníkových plynech. Celá flotila letadel Ryanairu produkuje méně skleníkových plynů, než mé stádo hovězího dobytka dotovaného EU. Blíže třeba http://www.rozhlas.cz/leonardo/priroda/_zprava/926912 či http://www.rozhlas.cz/leonardo/priroda/_zprava/926912 nebo http://www.osel.cz/6607-maji-extremni-vymirani-na-konci-prvohor-na-svedomi-archea.html. Doporučuje zejména článek na mém oblíbeném oslu.

A co takhle Velká kyslíková katastrofa https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Oxygenation_Event.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Mike 02 Března 2017, 23:27:00
pánové, pánové
to je jak na novinkách

jinak také se hlásím mezi blby, dokonce trojnásobné

protože poslední benzín, co opravdu jel byl Opel Astra GSi
a pak už turbodehet
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 03 Března 2017, 07:45:04



Druhej extrém sem potkal tudle TSIčko, týpek to tak honil, že mu z vejfuku normálně ta voda stříkala a jak se to odráželo od povrchu vozovky mi to až zajebalo okno, to sem taky eště neviděl. Hádám to bude ta pověstná spolehlivost přeturbenejch motorků do sekačky.
S životností to ale asi nic mít nebude, protože voda z výfuku je při krátkejch trasách úplně normální a bejt to voda z motoru, už bys ho viděl na odtahovce. A ty kecy o životnosti radši nekomentovat... Ta oturbená sekačka ale aspoň jede, na rozdip od neoturbený.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 03 Března 2017, 08:40:59
Normální je když to odkapává, ne že to stříká jak protržený.

enzym: potkávám patrně hořící auta všech značek, velice často krom koncernu taky ford a volvo. Nafta patří do traktoru a podobných vozítek, ne do osobáku vměstě. V severní americe takovej humus nikoho normálního ani nenapadne, je smutný, kam se Evropa dostala, když si tady každej ještě honí triko, co provozuje za sračku. Všechno jenom kvůli umělýmu rozdílu na ceně asi koruna-dvě. :x
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: ViktorN 03 Března 2017, 08:59:22
Behemote, rozumím tomu správně že kdyby bylo na Vás, tak byste ty nafťáky nejraději zakázal?

Jsem velmi znepokojen, jak se občas chováte vůči jiným, co mají prostě jiný názor. Holt Vy si prostě myslíte, že nafta patří do traktorů. Já si zase myslím, že do traktorů patří benzín*. No vidíte…



*) ne nemyslím si to. Je mi to totiž zcela lhostejné čím si kdo jezdí až do momentu, kdy někdo začne omezovat a regulovat druhého…
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 03 Března 2017, 08:59:52
Když na to šlápne a je plnej tlumič vody, úplně normálně to stříká. Jinej důvod to nemá, pokud dotyčný už nezastavoval s KO motorem, což zřejmě ne. A upřímně, on ten rozdíl tak malej není a já osobně majitele nafťáka úplně chápu, protože proti mně za rok ušetří desetitisíce.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 03 Března 2017, 09:19:59
enzym: potkávám patrně hořící auta všech značek, velice často krom koncernu taky ford a volvo. Nafta patří do traktoru a podobných vozítek, ne do osobáku vměstě. V severní americe takovej humus nikoho normálního ani nenapadne, je smutný, kam se Evropa dostala, když si tady každej ještě honí triko, co provozuje za sračku. Všechno jenom kvůli umělýmu rozdílu na ceně asi koruna-dvě. :x
Mám v soukromém vlastnictví i dodávku na naftu. A osobák víceméně jako traktor používám.  ;D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: PVS 03 Března 2017, 10:21:19
Behemote, rozumím tomu správně že kdyby bylo na Vás, tak byste ty nafťáky nejraději zakázal?...


Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty nafty a dýzly zakázala...


Pozn. pod čarou:
Přiznávám se ke zločinu vlastnictví a provozování dvou nafťáků. Jak už tu padlo, jsem blb. Raději bych měl jezdit mých pravidelných 500 km v jednom zátahu s benzínem a spotřebou 10l/100...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Anorex 03 Března 2017, 10:55:38
Jak to tak pozoruju, tohle forum by se pomalu mělo přejmenovat na 30kmhvnafte.cz
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 03 Března 2017, 11:00:44
A já sice nejsem blb, ale zase bych si zase měl přihlásit trvalej pobyt na pumpu...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: mcsoap 03 Března 2017, 11:12:40
Já si myslím, že lidé tady na fóru zřídka vlastní dýzl, protože by chtěli, ale hlavně protože musí. Kdyby stál benzín tržní cenu, tj. 15 korun za litr a lidé měli své tržní mzdy, tj. asi 35.000 měsíčně čistá ruka, tak by v dýzlu nikdo nejezdil. Protože ale stát intervenuje a cenu paliva zvýší na dvojnásobek, zatímco mzdu sníží na polovinu, tak se prostě člověk musí uskromnit. Nic víc za tím nehledejte.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 03 Března 2017, 11:25:43
Souhlas, soukrome vozidlo jsem mel vzdy benzin, sluzebni vzdy naftu, vzhledem k tomu ze projezdim cca 12 tisic mesicne za naftu tak to ani jinak nejde ale taky z toho traktoru nejsem nadsenej a taky mi to smrdi
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Šmarjá Josef 03 Března 2017, 20:27:29
Stručně:
 Poslední dva dny spolupráce s vozem Avia - oblečení letělo do pračky, v hlavě duní.
 Zaměstnání - 12ks dodávek s HDi a ten smrad, když to jen tak stojí a vrčí, je šílený. Máme i nějaká nová Iveca a ty tak odporně nepáchnou  ???
 Doma se postupně zbavuji 2 ks JTD, nafta nesmí do baráku vzhledem k překurvítkovatelnosti.
 Vozím se s novým TSI euro6, smrádek přijatelný, spotřeba podobná JTD, kurvítka snad nebudou v přesile.
 Vrazil jsem známému prsty do výfucku :D (u naftového pašíka) a prsty byly skoro čisté.
Vytáčí mne, že výrobci aut jdou kvůli plnění nesmyslných limitů přes mrtvoly a hlavně přes peněženky svých zálazníků , kteří často nemají ponětí, jak brzo je radost z nového auta přejde. Lidi se nepoučí a chtějí v Kodyjáku  ;)  nejvíc dvoulitr naftu.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 04 Března 2017, 16:10:01
Behemote, rozumím tomu správně že kdyby bylo na Vás, tak byste ty nafťáky nejraději zakázal?
Ne, zrušil spotřební daň na obojí. V lite verzi aspoň snížil daň z benzínu na stejnou úroveň jako na dehet (a to pořád aspoň o bůra míň jak dneska). Spotřeby dneska jsou skoro nastejno, tak poslední cenovej argument je ten umělej rozdíl na SD. Pak už nemá smysl ten půl litr-litr na dehtu řešit s ohledem na PC a to jak se to kurví.

Vozidlo na časté trasy se dá provozovat na plyn, ten je dneska skoro ovšude. Samozřejmě, kdo najezdí 50k po dálnici, tam se o dehtu dá ještě stále uvažovat. Ale zatím o takovým nájezdu akorát každej druhej žvaní a pak jsou vměstě baráky černý, protože tím každej jezdí tak akorát 10 km na nákup apod.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Mike 05 Března 2017, 20:13:05
jj lidi jsou zblblí
protože mámo, třílitr, víš co by na stálo povinný ručení
soused má tu novou škodovku, prej to je litr a jak pěkně mu to jede

a že na plnej knedlík bude ten třílitr žrát míň neva, protože plnej knedlík to nikdy neucítí

plyn ?
kamarád to má, venkovan - teda z menšího města
a je vždycky strašně nasranej, když přijede do prahy, že do kina nemůže, do obchoďáku nemůže....
a představa, jak ten dvoulitr nejede na plyn ani na benzín, tak už nový chce jedině naftu
( je tam ovšem problém, protože nově se dělaj jen ty přetlakovaný šicí stroje, pořádnej motor už neexistuje )
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 05 Března 2017, 20:46:23
No jo, třeba u Dacie nebo Renaultu bych tak jedině uvažoval o novým autu na práci, dělaj i továrně plyn, ale ty motorky tywe, 0.9, 1.2 apod.  :x To MPV má sice i 1.6, ale proboha 115 koní fturbu maximum? Jo, to auto sice váží jen 5/4 tuny, protože to je asi z papíru (můj sedan starej 24 let má víc), ale tak u toho se trochu počítá, že se to naloží půl tunou zboží nebo osob, ne? A jak asi pojede taková cihla se 115k motorem?!

Mě je poslední dobou málo i 150 koní aby se s tím dalo rozumně jet (protože to je na silnicích stále horší, každej má haťapku a nepředjede ani traktor, a po dálnici zas kde kdo lítá a já nejsem prase abych to jako každej druhej vohnout někomu posílal před čumák o 30-40 pomalej, ale přeci jen ze 130-40 tacho se to už nerozjede do kopce tak hned  ;D). Takže původní požadavek aspoň 110 pro pracovní kombi pro mě přestává připadat v úvahu. Eště že co sem koukal, tak Fiat a Lancia dělaly pětivály kolem 150-200 koní i fatmosféře. Asi poptám pana Integrale :o
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: fu 05 Března 2017, 23:21:41
Eště že co sem koukal, tak Fiat a Lancia dělaly pětivály kolem 150-200 koní i fatmosféře. Asi poptám pana Integrale :o

A neni tak nahodou dulezitejsi prubeh MK(kroutici moment) a AP(vykon) nez samotna top hodnota v zavislosti na otackach?  ::)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 05 Března 2017, 23:55:20
Co je MK a A? :o
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 06 Března 2017, 00:11:33
No jo, třeba u Dacie nebo Renaultu bych tak jedině uvažoval o novým autu na práci, dělaj i továrně plyn, ale ty motorky tywe, 0.9, 1.2 apod.  :x To MPV má sice i 1.6, ale proboha 115 koní fturbu maximum? Jo, to auto sice váží jen 5/4 tuny, protože to je asi z papíru (můj sedan starej 24 let má víc), ale tak u toho se trochu počítá, že se to naloží půl tunou zboží nebo osob, ne? A jak asi pojede taková cihla se 115k motorem?!

Mě je poslední dobou málo i 150 koní aby se s tím dalo rozumně jet (protože to je na silnicích stále horší, každej má haťapku a nepředjede ani traktor, a po dálnici zas kde kdo lítá a já nejsem prase abych to jako každej druhej vohnout někomu posílal před čumák o 30-40 pomalej, ale přeci jen ze 130-40 tacho se to už nerozjede do kopce tak hned  ;D). Takže původní požadavek aspoň 110 pro pracovní kombi pro mě přestává připadat v úvahu. Eště že co sem koukal, tak Fiat a Lancia dělaly pětivály kolem 150-200 koní i fatmosféře. Asi poptám pana Integrale :o

Ono je hodně důležité jakým způsobem auto využíváš. Ono je pracovní kombík a pracovní kombík. Já k práci používám zmíněnou Dacii v 1.4l atm, benzin, má to asi 50kW a jezdím s tim prakticky jen po městě. Když na tom jsou dobrý gumy tak je to celkem raketa, kilo se s tim dá ve městě skoro všude, ABS jsem odpojil a mým stylem jízdy je to spíš rally car.

Pak mam T5, 2,5 diesel s asi 60kW ... no .. jede to napiču ale vždycky to naložim, najedu na dálnici a dam tempomat na 110 .. no stress ... v pracovním kombíku jsem zrychlovat ze 140kmph do kopce ještě nemusel. Doporučil bych tedy asi 2 auta, jednu "raketu" a jeden pracovní kombík.

Co se týče rakety a pracovního kombíku zároveň ... co třeba V70R? To musí bejt super auto, ale bohužel jsem tomu nikdy na chuť nepřišel, nikdy jsem v tom nejel, na "sport car" moc velký a na "pracovní kombík" moc rychlý ....
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 06 Března 2017, 00:33:36
Doporučení je nic novějšího než 740/940 (v nejhorším 760/960) nebrat, což to dost limituje. Sice se dělaly výkonnější 2.3 motorizace i v atmosféře, ale toho je strašně málo, naprostá většina jsou dvoulitry nebo pak ty slabší 2.3. U Fiatů/Lancie pokud vím je spolehlivost i věci z přelomu tisíciletí ještě dobrá a díky pokrokům v technice to má v 5 válcích dva litry a přitom solidní výkon.

Ono tak nějak jde o to nebýt s půltunou fkufru brzdou provozu, a na dálkové trasy ať to i bezpečně předjíždí a přitom jede trochu pohodlně. Do města se s 50 kW dá žít, byť to není na nějaký předjíždění na krátkých úsecích, to tak na okruhu jezdit rovnoměrně přímočare. Na okreskách se velice výrazně limitují možnosti předjet něco většího, co se bude ploužit 60-80, i když člověk umí využít maximum z toho motoru. Prostě tam ten výkon není. Jezdil jsem s takovým autem, sice jen chvíli, ale představu mám, na dvojku a ještě jakž-takž trojku dobrý, na vyšší stupně to nejede a to že vůbec. Teda ono se to nakonec dokáže rozjet, ale počítat u toho léta páně, tomu neříkám dynamická jízda a zkoušet s tímhle předjíždět je taky poukázka do šusťáku ;)

A pro dehtový onanisty, oblíbenej 90koňovej WV turbodehet z 90. let jsem jel loni ve 4 lidech. Přes 180 to nejelo ani z kopce (snad z útesu), většinou se to s bídou hrabalo na 160 po rovince a to po dobu docela dlouhou. Pokud se před nás nakýbloval nějakej kokodej (většinou českej/polskej), po brždění následovala znova stoletá akcelerace. Todle není pro mě, to je líní jak vandrák. Von typickej českej vohnout takový rychlosti viděl tak ftelevizi na formulích, tak asi od toho ty zažitý historky o tom, jak to strašně jede. Možná v oblaku dýmu na semtamfóru. Možná za to částečně mohl ten 4stupňovej automat, ale nevěřím, že 5stupeň by byl O TOLIK lepší. Proto letos beru Saaba, sice sežere po cestě i trávu kolem silnice, ale aspoň trošku to pojede, navíc letos v pěti, tak jsem na to zvědavej :D (A silně uvažuju o tom dát tam delší turbovou převodovku, než se bude za bůhví jakou dobu dávat turbo+Maptun, na vyšších rychlostech to nebude točit jak cirkulárka, tak bude jízda příjemnější a nebude to žrát tolik :D A kdyby se pak na turbo našla nejdelší převodovka co se dávala do Aerovky, to by bylo teprv vono…ale to je dneska moc vzácnej kousek.)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 06 Března 2017, 00:49:28
...

Nevím no, 740/940 jsou sice krásný auta, ale furt to stojí na servisu, díly se blbě shání, atd. Pokud máš dobrýho servisáka na Saaby tak není moc co řešit, jsou to pěkný auta. Já osobně k V70 v dieselu asi ještě přikoupím S60 v benzínu. Přijde mi, že ty pre 2k volva / vw v kombi a dehtu .. jsou naprosto ok pro jízdu právě okolo 120-130kmph a delší trasy ... při rychlejší jízdě to dost limituje podvozek, kterej se chová jinak když mam naloženej kufr a když je to prázdný ... takže občas dost ruleta. Tím neříkam že to neumí jet rychle ... třeba tohle je ta V70 rodinejkombivnaftěpyčo r.v. 97 .. https://www.youtube.com/watch?v=F3yBZR9cNMY

Ono tak nějak jde o to nebýt s půltunou fkufru brzdou provozu

Tak půltuna není moc, ale když do dodávky narvu 1,5t materiálu, rozjedu se na 110 a zařadim se za kamion tak je mi fakt jedno jestli brzdim provoz nebo ne. Jediný co mě v tu chvíli zajímá je to, abych ten materiál dobře upevnil a nezabil mě při crashi a taky abych si držel dost místa před sebou abych ubrzdil ty 3,3t. Už si u toho VW z devadesátých let ve chvíli kdy máš 4 lidi v autě a jedeš 180kmph zkoušel dupnout na brzdu? Ono se toho většinou moc nestane. A do toho úhybnej manévr? Tedy brzda, pustit vyhnout se a srovnat to? V tu chvíli poznáš že ten podvozek tu rychlost nezvládá a že optimální trasy pro ty dehtový kombíky jsou delší a rovný při cca 110-130kmph.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 06 Března 2017, 01:22:41
Ale jo, pořád to brzdilo, já akorát naštěstí věděl, že ty tzv. jedovatý brzdy znamenají všechno hned a pak už nic :D U Saabu je to pěkně plynulý a čím víc to zašlápnu, tím víc to brzdí…IMHO mnohem čitelnější a nemám žádnej falešnej pocit jak to hustokrutopřísně brzdí, jako maj lidi z VW. Jsem pak zvědavej po montáži větších kol co budou dělat Bremba. Mám se samozřejmě rád a tak s motorem myslím i na to, aby to drželo a brzdilo, ne že narvu 220+ koní na 15ky a stock brzdy, že…že se umí při takovým brždění ze 150 na nulu apod. hezky přehřát a zkroutit kotouče už vím  ;D

Nicméně s ohledem na to, že se nedá u Saabích turb dát plyn co funguje spolehlivě a má slušnej dojezd, tak z toho pak bude funcar, právě i proto ten Maptun, výhledově ;-) A proto u kcháru s plynem chci atmosféru, ať je to co nejjednodušší, žádný turba a podobný šílenosti.

Na dodávku mám lidi, tak naštěstí zatím tři tuny neřeším. ;) Nechci mít pět aut a pak eště řešit kde jaký stojí a že zrovna potřebuju to čtvrtý a mám tu před barákem druhý, proto pokud možno chci trochu spojit víc účelů do jednoho. On by i provoz ve výsledku vyšel mnohem dráž, než holt pořídit něco co je zároveň velký, pohodlný a ještě to má velkej motor (takže bývalé executive/luxury). Nejsem Vašíček :D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Ftipalek 06 Března 2017, 09:26:25
Co se týče rakety a pracovního kombíku zároveň ... co třeba V70R? To musí bejt super auto, ale bohužel jsem tomu nikdy na chuť nepřišel, nikdy jsem v tom nejel, na "sport car" moc velký a na "pracovní kombík" moc rychlý ....

Mám V70 II s 2.3 T5 s podvozkem Sport (jestli to byl k T5 default či doplatková výbava nevím), což sice není R a má to o 50 koní méně, ale je tomu asi nejblíž, tak snad se můžu podělit. Jako "sport car" ... leda ve snu. ;D Na řezání zatáček na okrskách to opravdu není. Je z toho cítit mírná nedotáčivost, což může být jen můj pocit a auto by zvládlo víc, ale nechci moc zjišťovat, kde je faktický limit. To auto umí sportovat.. ale jen v přímém směru na dálnici. Víc srandy jsem si kupodivu na okrsce užil s tříválcovou hatchbackovou Fóbií 1.4TDI. Ta na druhou stranu měla 2 měsíce do konce technický a pak táhla na šroťák.

A jako pracovní kombík... V70 T5 mi přijde akorát pokud to je pracovní kombík mezi města. Ono když se to naloží plnou nádrží, 4 lidmi a nákladem, tak těch 250 koní a 330Nm si s tím dokáže poradit bez ztráty kytičky. Na pětku do kopce ze 140 přejít na 160 je otázka okamžiků. Po městě bych to nechtěl na práci ani zadarmo. Trpělo by auto a já s ním. Do města bych si koupil atmo-benzín Dacii Logan z bazáče a měl bych na háku všechno. Asi takto https://www.youtube.com/watch?v=Lv4yoQKJ12s
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Mike 07 Března 2017, 22:23:37
... Takže původní požadavek aspoň 110 pro pracovní kombi pro mě přestává připadat v úvahu.
já už to modifikoval, že aspoň 100koní na tunu váhy
a s tím už se dá
jak jsem uvedl, mám teda to pracovní a cestovní
víc než koně mi vadí, že každý má "jeden běh stěračů" na páčce na jinou stranu ( jedno dolu, druhý nahoru )

a nakonec platí staré známé
"koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody"
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 07 Března 2017, 23:02:20
Jo, to by tak sedělo, 150 koní :D

U běžných motorů a převodovek roste točivý moment s celkovým výkonem, teda přesněji řečeno, výkon roste s točivým momentem, protože jak víme, výkon je roven součinu otáček a momentu, a jelikož víme, že otáčky se většinou mezi motory stejného typu nemění, tak se mění, no, co, Halík? Moment, kurva, točivej moment ;) Takže není co řešit  8)

Pro vlezlý fu apod., pro atmosférické benzíny obecně platí, jak předpokládám víte, že je-li potřeba výkon, tak otáčky a zase otáčky. Čili, samozřejmě, při potřebě špičkového výkonu se podřazuje přibližně někam kolem maxima točivého momentu, ale pak to obvykle táhne až do omezovače, protože sice moment pomalu klesá, ale součin moment×otáčky pořád roste. Srovnal s turbodehtem se zátahem v oblacích dýmu někde od 2 do 3 tisíc, kde pak ovšem moment padá prudce do prdele a pak už to jenom hřmí a nic…

Výhoda dehtu je jedna jediná, s tunama za hrbem to má větší točivej moment už od volnoběhu, takže se to je schopný bez potíží rozjet, zatímco atmobenzín může chtít vytočit a trochu se ohobluje spojka (originál mě stojí nová 3k5 sada lamely+talíř a běžně to vydrží mnoho let). Turbobenzíny ovšem moment taky posunují dolů proti otáčkám, sice ne tolik, ale přece. A pořád mají mnohem širší rozsah použitelnejch otáček, než dehet.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 08 Března 2017, 11:32:32
Todle mi nedá, to sou všichni ti „najezdím x milijón megametrů denně woe“ ::) Realita je přesně takováhle, před smrtí si pořídí vochcáfku ftédéíčku na hlínách (už chybí jen to fkombíku) s tím, že na tom najezdí tak možná pár tisíc ročně…tak a teď chci vidět skutečně rozumnej argument, proč doochodce před smrtí na takovej nájezd kupuje nový auto v turbodehtu…argument o dědictví nepochodí, to už ho mohli zpracovat aby nekupoval nic a shrábnout cash, ne takhle prodávat se slevou.
Citace
Název: Škoda octavia III Ambition 1.6TDI 77kW 2016
Stav: Jako nové, najeto jen 2.500km
Koupeno: Škoda Autoplus Most
Záruka do: 4 roky od zakoupení (datum nákupu myslím 8/2016) nebo 120.000km
Důvod prodeje: Vozidlo je po dědovi...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: opas 08 Března 2017, 11:36:06
Může být, že si důchodce v saloonu koupí auto, co mu prodejce vylíčí jako bombu posledního desetiletí.

Jen je pak podivný, proč si ho nenechají v rodině  8)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: swenak 08 Března 2017, 11:45:19
Když ne hrnce, tak auta, no.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 08 Března 2017, 12:46:58
Jen je pak podivný, proč si ho nenechají v rodině  8)
Protože za cenu tupýho sedanu jenom díky tomu, že to je škodiffka, tzn. absolutně předražený, koupí dvě velice slušný benzínový ojetiny a dohromady budou mít třikrát víc muziky? 8) Jen hádám ;D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Mike 08 Března 2017, 23:35:55
simply never
pro mě platí minimálně od roku 88 ( a to tu hlášku ještě neznal ani ten, co ji vymyslel )

jinak mám hezký zážitek ze soboty
jedu si takhle s kolegou po D1 a páč cestovní se muselo stát pracovním, tak jen 162gps, protože pak už ten žebřík na střeše moc hučel
a za mnou duster, jako neblikal, ale trochu se lepil, tak jsem mu uhnul a on svištěl dál
krom 4wd jsem si nic nepřečet, takže nevim, co v tom měl za motor, ale jpp prý říká, že je to na dálnici pomalý a žravý
tak nevim...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 08 Března 2017, 23:40:40
No jo, vono to je z papíru, takže prázdný se dá, ale zkusil to naložit pár set kilama :o
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Mike 08 Března 2017, 23:44:21
a tak já to auto nezpochybňuju
koupil si to nedávno tchán, nevim jestli 4wd nebo jen předohrab
každopádně s minulým autem najel od srpna do listopadu 450km
takže jemu vyhovuje, že se do toho dobře nastupuje a víc nějak neřeší
podle mě dacie úspěšně nahradí venkovské felicie a jednoho dne i fabie
a těch pár kokotů, co si budou myslet, že passat v soclajnu je prostě "auto"
no ať si to myslej dál  8)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 08 Března 2017, 23:46:25
To jo, na takový poježdění to není špatný auto. Nemá to žádný zbytečný cypoviny o který by to muselo být dražší. Blbý je prostě jenom to, že tam dávají motorky do sekačky. Nabídnout slušnej dvoulitr za 300k, tak do toho snad pudu i já  ;D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 09 Března 2017, 09:50:52
To jo, na takový poježdění to není špatný auto. Nemá to žádný zbytečný cypoviny o který by to muselo být dražší. Blbý je prostě jenom to, že tam dávají motorky do sekačky. Nabídnout slušnej dvoulitr za 300k, tak do toho snad pudu i já  ;D
Je to takový tool car, nic víc. Co se týče papírovosti konstrukce tak s tím kolega asi v 70kmph trefil lampu. Lampa to nepřežila, ale auto mě překvapilo. Kdybys chtěl, fotky pošlu do SZ. Motorky do sekačky ..... záleží na řidiči, klidně tě svezu a pochopíš že 1,4l benzin je naprosto dostačující, tedy jestli nemáš potřebu lítat městem víc jak 110 ...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 09 Března 2017, 11:12:05
Ale jo, známe Lojzu co lítá s tálií 160pyčo, no, na 6000 otáček. Zase jezdit s tím motorem ve 4000+ otáčkách FURT a měnit olej po 30k+ je fakt hodně zdravý…taky už se prořek že tam kolem 100k chcala vana nebo něco, takže tipuju že mu ty sračky z toho motoru buď u toho vymyli komplet, jinak by to dávno zadřel, nebo dali rovnou novou vanu (O práci s hnusem míň) a vymyli jenom víko ventilů :D

Už i já sem se rozhod že dám turbovou převodovku s delšíma převodama rovnou i tady na tu mou atmosféru (a na upgrade pak zkusím sehnat převodovku z Aerovky/B234R, ta je úplně nejdelší, ale taky už dost vzácná), protože jezdit 180 na 4500 otáček (a adekvátně i jen 140 tacho na něco pod 4000) je minimálně nepohodlný ??? Nemluvě o těch debilních třicítkách a padesátkách, kde člověk furt kvedlá mezi dvojkou/trojkou a trojkou/čtyřkou (samozřejmě na prázdné jedu 50 a 65 na vyšší převod, takže mě to netrápí, ale kdy člověk ve městě narazí na prázdnou silnici, že). Jo taky bych moh jezdit furt na 4000+ otáček, ale kdo to má poslouchat a živit? :D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 09 Března 2017, 21:34:04
podle mě dacie úspěšně nahradí venkovské felicie a jednoho dne i fabie

Mezi důchodcema se teď rozmohl ten bonbon Suzuki SX 4 nebo co to je

S Daciema se snažej začlenit mezi normální auta na rovince na dálnici kdy párkrát i zkusej vyblikávat jako že chtěj ještě předjíždět, stačí ale trochu malý stoupání a už se ztrácej ve zpětným zrcátku někde mezi kamionama a je od těch parazitů zase pár kilometrů klid

No a Škodylak to bude kapitola sama pro sebe
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 10 Března 2017, 00:00:55
S Daciema se snažej začlenit mezi normální auta na rovince na dálnici kdy párkrát i zkusej vyblikávat jako že chtěj ještě předjíždět

Jj, tenhle mindrák dost často vidim ... 70kmph limit mimo obec, ja s dacii predjizdim 140kmph, dojedu do mesta, zpomalim na kilo a vzdycky me musi nekdo trhnout aby se asi nezahambil. Kazdopadne ve meste za provozu se chyta malokdo ... vetsinou ty provokace skonci tim ze vymeknou pri 120kmph nebo potom co skoro nekoho srazi ... ten druhy pripad plati spis u votunenejch golfu ...
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: icu 10 Března 2017, 10:49:58
Jo, toto také zažívám, zejména od řidičů vozů Škoda/VW. Tuhle jsem jednoho předjel na rovném úseku (jel tacho 80 km/h), aby mi to s troubením "vrátil" o 800 metrů dále na  železničním přejezdu, přes plnou čáru a těsně pod horizontem. A stále jel těch 80 km/h.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Behemot 10 Března 2017, 10:52:11
Kolik ste jel na přejezdu? Jak vypadá?
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Caroprd111 10 Března 2017, 12:21:07
Strčte si to nálepkovaní podle značek někam... Idioti jsou všude a je zřejmý, že když potkáte jednou tolik vozů VW, že tam bude tak nějak i jednou tolik idiotů.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 10 Března 2017, 12:48:29
Ono to auto je hodně důležitý. Ten kdo má starou plečku (E36) nebo novější plečku (thalia, fabia) tak na sebe upozorňuje tím že jede jako debil a aby byl středem pozornosti.

Ten kdo má luxusnější auto (S, A8, GL, CLS, ML) tak jede většinou v klidu protože už tím autem za 2, 3 miliony je středem pozornosti a nemusí to dohánět tím že bude mít provrtanej vejfuk, samolepky na autě a podobnej cirkus.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: opas 10 Března 2017, 12:55:53
A on někdo jezdí proto, aby byl středem pozornosti? To mě zajímá :-)
Já většinou jezdím proto, abych dovezl sebe i další, kam potřebuju.

Když jedu rychle jako debil, tak fakt moc spěchám. A když jedu pomalu jako debil, tak vezu třeba ženu po operaci, nebo mi bleje nemocný dítě a nechci aby vrhlo v autě :-D
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: t4455 10 Března 2017, 13:07:20
Představte si že ano, většinou kluci do 25 let a sraz maj na benzínkách nebo u obchodních center, prostě se jen jedou projet, nebo hledají sebemenší záminky k tomu aby museli někam jet ale to už je trochu psychologie

A řidič který jede celou dobu v klidu 60 a začne zrychlovat až potom co jste si ho dovolil předjet a pak jede najednou rychle tak vážně nikam nespěchá, to je obyčejný provokatér.
Název: Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: swenak 10 Března 2017, 13:16:23
Není mi do 25 a taky, pokud je auto OK (což není často:)), jezdím někdy jenom pro radost. Třeba si hodinku jezdím po půlnoci Prahou, klídek, nikde nikdo, pohoda:) A nechci přitahovat pozornost, proto jsem z auta zrušil i věci, co se mi opticky líbí, ale přitahují (černé Alu - originál k vozu, nebo bílé Alu, červené originál třmeny). Taky mě vytáčí hlučný výfuk:( Ale vím, že jsem výjimka:) A když se někdy potkám s nějakým mlaďochem, do těch 25, co naopak má výfuk jak dělo a schválně to vytáčí, tak ho jako správný "děda" pokárám:)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: Anorex 10 Března 2017, 13:34:25
Tak já mám k dispozici ještě dvě další pohybovadla (relativně silná motorka + tento rok věkem již autoveterán) oproti svému pracovnímu sazometu a s nima taky jezdím často bez nějakého cíle, prostě se jedu projet. S tím prvním moc pozornost nepřitahuju (ani laděnej výfuk jsem na to nikdy nedal) a s tím druhým ani moc rychle jezdit nejde, takže to plní definici jedu pomalu, jsem u toho vidět a troufám si říct, že občas poutám i pozornost :-)
Ale zkrátka jezdím jen tak,na benzínku oproti tomu jezdím tankovat (bohužel dost často) a do obchodních center občas musím "smykem" z donucení nakupovat (na můj vkus moc lidí)
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: .qoyi 10 Března 2017, 13:58:28
Ja obcas jezdim jen abych auto projel a preparkoval ho aby lidi vedeli ze se s autem hybe a neni potreba z nej krast autoradio protoze si toho vsimnu.
Název: Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
Přispěvatel: icu 10 Března 2017, 14:17:18
Kolik ste jel na přejezdu? Jak vypadá?

Přes přejezd jsem jel rychlostí, která rozhodně nezdržovala, odpovídala kvalitě přejezdu a jel jsem rychleji, než tam jezdí odhadem 70% aut. Řidič poté dál pokračoval na 85 km/h, v obci pak 45 km/h. Neměl jsem tedy pocit, že bych ho jakkoliv omezoval. V další obci se naše trasy rozešly. Já předjížděl na čisté rovince na výjezdu z obce, zařadil se před něj s mezerou minimálně 5 délek, takže jiný důvod, než předjetí plně naloženým autem neprestižní značky jsem pro následný manévr na přejezdu neviděl.