30kmhcz
Ukončené případy => Rychlost => Téma založeno: piratjakkrava 21 Srpna 2020, 10:16:30
-
Ahoj. Prosím o kontrolu snímku. Je to v pořádku - zaplatit, nebo podat odpor? Co to druhé auto popřípadě značka?
Děkuji.
-
Odpor proti čemu? Příkaz řidiči nebo příkaz provozovateli? Co tomu předcházelo?
Já bych odpor podal určitě. Na snímku vidím dokonce 4 auta , dopravní značku, sloupy vedení vysokého napětí...
-
Rozhodně neplatné měření. Více vozidel v radarovém svazku, špatně určený typ vozidla, chybně nastavený dosah, ..
-
Omlouvám se. Byl jsem moc rychlý :) Nechat tedy na zahájení řízení.
-
Mohli merit automaticky timhle?
https://www.ramet.as/ramer10-t-1419322574
Pripadne mi, ze hlava radaru byla proklate nizko.
-
Forgyn - dosah je v pořádku, 30 metrů je ok, tam nic nevymyslíš.
-
Ano. Tam mívají přesně toto v trávě.
-
V návodu je popis foto auta z radaru:
"Rozlišení vozidel na nákladní a osobní automobily se provádí na základě platných předpisů podle jejich hmotnosti, takže radarové
měření délky je pouze informativním doplňkovým údajem. Přesto je však možné zadat rozdílné
limity rychlosti pro nákladní a osobní automobily. Protože u měření na příjezdu se provádí
dokumentace před vyhodnocením výsledků měření, jsou všechna vozidla, která dosáhla nebo
překročila nastavený nižší limit dokumentována. V následujícím automatickém vyhodnocení
výsledků měření je prováděna selekce, zda se jedná o nákladní nebo osobní automobil. Vozidla,
která neodpovídají právě nastavenému limitu, jsou z paměti vymazána. Další selekci (např. velké
osobní vozidlo může být změřeno na limitu pro nákladní) je však nutné provést při práci
s evidencí vozidel a vozidla dodatečně označit podle těchto údajů."
Tím by se dalo vysvětlit, že radar zaměřil buď značku nebo protijedoucí vozidlo a proto vyhodnotil osobní auto jako autobus. V návodu jsem nenašel nic o tom, že by se typ vozidla nastavoval manuálně. EDIT: byl by nesmysl měřit rychlost určitého typu vozidel.
Citlivost a její nastavení:
Důslednost při nastavování citlivosti měřící jednotky - Nastavuje se změnou dosahu.
V praxi platí, že změna dosahu začíná vždy na hodnotě 20 m a zvyšuje se až v případě
vynechávání měření. Dosah 20 m ve většině případů pokryje dva jízdní pruhy. Dosah 30 m
volíme pokud je menší dosah nedostatečný např. zhoršené klimatické podmínky. Dosah 60 m
tj. maximální citlivost, nastavujeme pouze za mimořádně špatných meteorologických
podmínek nebo při bočním odstupu od osy měřených vozidel větším než 12 m.
Rušení: V anténním svazku +10° od osy antény, mezi anténou a vozidlem, se nesmí nacházet žádné
překážky, které by mohly zasahovat do anténní charakteristiky radarové hlavy a zapříčinit tak
rušivé reflexe vysílaného signálu. K těm patří zvláště stromy, vysoká křoviska nebo tráva
(zvláště mokrá), stožáry pouličního osvětlení, dopravní značky, informační tabule apod.
Rušivá reflexe se projevuje vícenásobným měřením jednoho a téhož vozidla (na snímcích je
pouze část změřeného vozidla nebo je snímek bez vozidla), případně radar vynechává měření,
přestože je nastavena správná citlivost měřící jednotky.
-
Ano. Tam mívají přesně toto v trávě.
Zeptam se jinak, je mozne na 10T na stativu, obsluhovanem kymkoli, poslat Vyzvu k uhrade urcene castky?
-
Zeptam se jinak, je mozne na 10T na stativu, obsluhovanem kymkoli, poslat Vyzvu k uhrade urcene castky?
Provozovatel vozidla za přestupek podle odstavce 1 odpovídá, pokud porušení pravidel bylo zjištěno prostřednictvím automatizovaného technického prostředku používaného bez obsluhy při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích nebo se jedná o neoprávněné zastavení nebo stání,
-
Dekuji. Doplnil jsem si znalosti.
https://www.epravo.cz/top/clanky/podminky-objektivni-odpovednosti-provozovatele-vozidla-110508.html
-
piratjakkrava> Posílal jsem soukromou zprávu.
-
Dekuji. Doplnil jsem si znalosti.
https://www.epravo.cz/top/clanky/podminky-objektivni-odpovednosti-provozovatele-vozidla-110508.html
Tohle je slušné wtf:
"Jediným relevantním důkazem je záznam o dopravní nehodě, který se zasílá pojistiteli nebo protokol o dopravní nehodě pořízený policií. Jen takto si správní orgán může ověřit tvrzení účastníka u nezainteresovaných subjektů, a samotný přestupek (překročení nejvyšší dovolené rychlosti nebo neoprávněné zastavení a stání) bude projednatelný, protože z protokolu i ze záznamu bude známa osoba řidiče. "
-
Dekuji. Doplnil jsem si znalosti.
https://www.epravo.cz/top/clanky/podminky-objektivni-odpovednosti-provozovatele-vozidla-110508.html
To asi není dobrý odkaz k nastudování, ne?
"Pod pojem „znaky přestupku podle tohoto zákona” lze tedy podřadit pouze formální znaky skutkové podstaty přestupku uvedené v zákoně o silničním provozu. Po zahájení řízení o přestupku provozovatele není již možné, aby se účastník odvolával např. na neposouzení materiální stránky přestupku řidiče nebo jednání v krajní nouzi, protože nelze zaměňovat okolnosti vylučující protiprávnost (zde krajní nouzi) s naplněním skutkové podstaty (znaků) přestupkového jednání."
-
@jozinzbazin: Jakkoli je epravo.cz v praxi haněno a označováno za neodborné, tady to máte o odstavec výš nad vaší citací vysvětlené a doplněné i o judikaturu.
-
Dekuji. Doplnil jsem si znalosti.
https://www.epravo.cz/top/clanky/podminky-objektivni-odpovednosti-provozovatele-vozidla-110508.html
To asi není dobrý odkaz k nastudování, ne?
Me slo spis o to, je-li mozne trojnozku se skoropolicistou pobliz povazovat za automaticky prostredek a tedy vydat Vyzvu. Zrejme lze.
Ted clanek shrnuje i nejakou historii vyvoje kolem tohoto posuzovani.
-
Byl jsem udán a přišla mi výzva k podání vysvětlení. Bude legrace. :-)
-
Byl jsem udán a přišla mi výzva k podání vysvětlení. Bude legrace. :-)
Tak nás o tu legraci, prosím, nepřipravte :) A naopak připravte úřadu pekelnou stezku, jak je vaším zvykem :D
-
Update:
21.09.2020 - doručena výzva k podání vysvětlení (http://acab.cikus.net/200711-breclav/200921-so1-vyzva-k-podani-vysvetleni.pdf)
06.10.2020 - vysvětlení podáno písemně (http://acab.cikus.net/200711-breclav/201006-so1-podani-vysvetleni.pdf)
(mezitím nějaké kočkování (https://www.30kmh.cz/index.php?topic=10486.0))
04.03.2021 - doručen příkaz (http://acab.cikus.net/200711-breclav/210304-sp1-prikaz.pdf) - zajímavé části zvýrazněny
Podám odpor, nejprve e-mailem, následně doplním písemně. Krom pokračování v kočkování si v následném správním řízení budeme povídat na tato témata: materiální aspekt, více vozidel na snímku, platnost značky a křižovatka, možnost dostat se na místo bez minutí značky, nastavení a obsluha radaru, schválení místa pro měření městskou policií a nikoli policií státní.
-
Myslím, že je na místě vyjádřit Dáše alespoň symbolický soucit. Zvolila si těžkou, přetěžkou cestu :)
Myslím, že nejen já se velmi těším na pokračování tohoto epického příběhu.
-
Protože jsou líní jako vši, zítra posílám na JMK:
Žádost o uplatnění opatření proti nečinnosti ve věci č.j. MUBR 21948/2021
Dne 04.03.2021 mi byl doručen příkaz č.j. MUBR 21948/2021, vydaný dne 17.02.2021 Městským úřadem Břeclav (dále také jen „MUBR“), čímž bylo zahájeno správní řízení. Proti tomuto příkazu jsem podal včasný odpor. Od zahájení správního řízení již uběhlo více než 60 dní a MUBR v rozporu s § 71 správního řádu doposud nevydal rozhodnutí.
Tímto v souladu s § 80 správního řádu podávám žádost o uplatnění opatření proti nečinnosti. Žádám, aby Krajský úřad Jihomoravského kraje jako nadřazený správní orgán přikázal Městskému úřadu Břeclav, aby bezodkladně vydal rozhodnutí v této věci.
-
Tak mi dorazilo předvolání k ústnímu jednání na 14.06.2020. Škoda že jsem na stejnou dobu předvolán do Teplic (https://www.30kmh.cz/index.php?topic=10702.msg121653#msg121653). Asi se budu muset omluvit. :-)
-
Zajímavý vývoj, provozovateli 28.06.2021 doručen sprdelní příkaz. Na to, že mi doposud nebylo doručeno usnesení o zastavení správního řízení jsou docela kreativní.
-
02.07.2021 doručeno usnesení o zastavení řízení (http://acab.cikus.net/200711-breclav/210702-so1-usneseni-zastaveni.pdf).
- neexistují důkazy, že bych byl řidičem já, ale to jim nebránilo vydat příkaz
- kolize termínů jednání není dostatečným důvodem, když jsem se do teplic nedostavil (ale já tam vyrazil, po cestě se mi porouchalo auto; a co je jim vůbec do toho, mají právo se vůbec takhle vzájemně informovat?)
Podám odvolání a zkusím se znovu přiznat až v odvolání. To by mělo být platné, v sankčním řízení se neuplatňuje zásada koncentrace řízení.
Také doručeno usnesení o nečinnosti (http://acab.cikus.net/200711-breclav/210702-so2-usneseni-necinnost.pdf). Úřední parazit sice nedodržuje zákonem stanovené lhůty, ale to neznamená, že by byl nečinný. To se Frölich zase předvedl...
-
Provozovatel nepodal odpor. LOST.
-
Doručeno Rozhodnutí SO2 (http://acab.cikus.net/200711-breclav/210830-so2-rozhodnuti-odv.pdf) o zamítnutí odvolání proti usnesení o zastavení řízení. Zajímavé čtení od parazita Švestky.
edit: Prý to zní jak předpověď: Zejména v Jihomoravském kraji hrozí místy obstrukce, ojediněle pak nečinnostní žaloby.
-
Tohle opravdu stojí za přečtení :D
Gratuluji, že se Vám podařilo do úřední hantýrky přinést nové slovo - multipodání, které již úředníci používají zcela běžně. Zdá se, že by se brzy mohl ve správních spisech začel objevovat i Číkusmut.
-
Bozi! Doporuciji, na strane 2 to zacina byt zajimave, strana 3 je naprosto famozni nahled do urednikovy duse, kdy se sprostym provozovatelum/Helmutum klade za vinu, ze urednici jsou stejne neschopni a lini ve vsech castech republiky.