Kevil: Nechci dělat advokáta operátorům, ČTÚ ani zákonodárci, ale to, co píšete, zkrátka neodpovídá realitě. To, že způsob vzájemného informování podléhá především smlouvě (a nějak regulován je jen výjimečně), by vás jako zákazníka obecně zajímat mělo.
V případě elektronických komunikací nějaká regulace nad rámec obecného režimu existuje, ale to, co si představujete, že by měla v 21. století obsahovat, tedy povinnost použít všechny známé el. kanály a navíc ještě dopis (jak píšete v podnětu ČTÚ), v ní jednoduše není.
Dopisovat si s ČTÚ samozřejmě můžete do omrzení, ale požadavek na dokládání logů a nějaké aktivní prověřování konkrétní věci u operátora je v této fázi mimo. ČTÚ má pravomoc řešit (téměř libovolné) spory účastníka s operátorem, ale to má nějaká pravidla (§ 129 ZEK) a z odpovědi vcelku jasně plyne, že takový návrh jste vy (resp. známá) zatím nepodal, tedy to ČTÚ posuzuje jako obecný podnět, který může sloužit jako podklad k zahájení nějakého řízení či kontroly, ale ČTÚ není povinen vyřídit ho konkrétním způsobem.