Nerozumíte mi.
Rozumíme vám velmi dobře. Začínáte trolit.
Relevantní odpovědi jste dostal, zejm.
https://www.30kmh.cz/index.php?topic=4467.msg46281#msg46281
https://www.30kmh.cz/index.php?topic=4467.msg46345#msg46345
Chcete-li to černé na bílém, tak zahájení předjetí na místě, kde to je povoleno, a jeho dokončení za značkou a na plné čáře, nepochybně formálně naplňuje jak porušení zákazu předjíždění plynoucího z té značky, tak přejetí plné čáry. Čára vás, jak bylo řečeno, až tak moc netrápí. Pokud jde o značku, tak ta zakazuje předjíždění, nikoliv zahájení předjíždění. Působí sice až od místa, kde je umístěna, ale to nic nemění na vaší povinnosti řídit se dopravními značkami, tedy mj. ve chvíli, kdy DZ uvidíte (či ji objektivně máte registrovat, což pramení z obecné povinnosti podle § 5(1)(b) ZPPK), přizpůsobit svoji jízdu tomu, abyste DZ dodržel. Když je někde snížení rychlostního limitu, tak to taky neznamená, že můžete původní rychlostí jet až ke značce a pak se vymlouvat na objektivní nemožnost skokové změny rychlosti.
Z porušení značky se samozřejmě můžete vyvinit, pokud nebyla vidět (a nedošlo zároveň k porušení zákazu podle § 17(5) ZPPK), pokud k tomu došlo v krajní nouzi (např. předjížděné vozidlo bránilo předjíždění zvyšováním rychlosti, srov. § 17(4) ZPPK), případně se může stát, že se SO dostane do důkazní nouze (např. pokud spoléhá jen na svědectví, případně má jen nějaké izolované fotky). Té důkazní nouzi můžete i velmi pomoct, pokud po seznámení se spisem tomu přizpůsobíte svoji obranu.
Tak tady prosím přestaňte vypouštět moudra o tom, jak nerad riskujete, dožadovat se jedním dechem bezchybné pomoci od expertů a druhým dechem sdělovat, jak
nic víc absolutně není třeba znát nebo vědět. Doporučuji postupovat podle následujícího checklistu:
1) srovnat si to v hlavě
2) nastudovat si základní věci (viz odkazy výše)
3) opatřit spis
4) nezvolíte-li kapitulaci nebo profesionální zastoupení, tak se poté třeba vrátit, ovšem radil bych trochu vyšší stupeň pokory