Kilovka je na uhašení počínajícího požáru dostačující, ale je to o vteřinách.. na uhašení blaflého kusu hadru na svodech to kupodivu stačí. Příští hasičák, co si pořídím do civil auta, bude asi dvoukilový.. (samozřejmě s manometrem)
Hlavní je mít ho okamžitě po ruce, co nejblíže sedadlu řidiče. Velmi doporučuju si zkusit nanečisto, jak jste rychle schopni se odepnout, vzít hasičák, odepnout pojistku (v okamžiku šoku to fakt není triviální) a pootevřít kapotu. Pozitivní je možnost otevření kapoty táhlem/pákou z kabiny - narážím třeba na Focuse, kde se musí vkládat klíč pod logo na předku..
Pozor, tyhle menší hasičáky mají kuželový ventil a i když z něj upšouknete jen krátkou dávku, druhý den je zcela bez tlaku, takže s tím počítejte jako s jednorázovkou.