Samé ftípky ale mohl by mě tu někdo napsat, jak se v takové situaci zachovat?
1) fízl se rozhodl provést kontrolní kontrolu
2) spolupracuji, vše nahrávám
3) kontrolní kontrola nebo stk, či jak tomu říkají končí nepojízdným vozem
Co teď?
1) požaduji potvrzení o provedeném úkonu
2) volám právníka
3) volám znalce
4) odtah přímo ke znalci? nebo do servisu?
5) získat vyjádření výrobce "motor nelze točit do červenýho, obzvláště při závadě přeplňovacího systému"
6) požadovat úhradu nákladů na generálku motoru? nebo jen výměnu za bazarový motor?
Předpokládám, že u normální STK před měřením kontrolují výfukový systém a je šance zjistit že motor saje vlastní olej, ne? A pokud ne, alespoň je šance na zastavení toho motoru.
OT: mám jen motocykly, na emise nechodím, nevím jek to tam probíhá.